Rosteriset kodinkoneet ja tumma tammiparketti -kohta niin OUT!
Mitä muuta tulee mieleen?
Juu, mosaiiikkilaatat kylppärissä....
Kommentit (9)
meille tulee alumiinipintaiset kodinkoneet, onko ne sitten in?
mosaiikki on varmaan aina edes vähän muodikas, riippuen miten sitä osaa käyttää..
kun tassa alan kohta sisustaan isoa taloa, etta mika sitten on IN? :)
Äitini teki hittiasunnon 90-luvun loppupuolella: siniset peiliovet keittiökaapeissa, laatoitukset marmoroidut boordeineen, kaakelitakka jne. Ja nykyään jokainen trendipelle huutaa kuorossa yök, jos näkee. Ei tavallisen ihmisen (paitsi nää, jotka elää yli varojen erikseen) ole mahdollista koko ajan päivittää kotiaan vaan se tehdään sillä hetkellä sellaiseksi, kun tuntuu hyvältä. Joskus olen miettinyt, että onhan mukavaa asua edes hetki hienossa kuin plääsyssä 20 vuotta.
Ja meidän keittiö alkaa varmaan tosiaan menemään muodista, mutta ketä kiinnostaa. Se miellyttää meidän silmää ja sehän on pääasia.
kai sitä itse tietää, mikä on kivan näköistä?
tammiparketti, valkoiset laatat, korkkilattia yms.
Sen sijaan on mielekästä sisustaa sen mukaan, mikä näyttää itsestä hyvältä. Koti on perhettä varten, eikä mikään "showroom" ystäville ja sukulaisille.
Monella tai useimmilla sisustamista myös rajoittaa se kylmä fakta, että taloudellisten resurssien puutteessa pitää ostaa sitä, mitä tilillä kulloinkin olevalla rahalla saa. Ja osa tietty turvautuu luottoon (mutta en koskaan itse).
museot...Anoppi vaihtaa lattiaa ja muuta aina muodin mukaan..huonekalut tylsiä skannokaluja ja burberrylätkät niskasta vilkkuen viileettää hädissään uusimaan kylppärit ja muut...hohhoijaa
värillisiksi maalatut seinät.