Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että olen onnellinen, painoni pudonnut 5 kg.

Vierailija
20.04.2008 |

Lähtöpaino 65. Tänä aamuna vaaka näytti viitosella alkavan luvun. Olen puottanut painoa n. 1kg kuukaudessa, helppoa. Olen muuttanut syöntitapojani ja tulokset näkyy.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin odottaa kuopustamme mulla oli n.20kg ylimääräistä. Odotusaikana painoni nousi n.8kg. Nyt kun synnytyksestä on kaksi viikkoa painan kilon vähemmän kuin alkaessani odottaa ja jalkaan mahtuu jo omat farkut. En ole edes laihduttanut, sillä imetän vaan olen syönyt kaksi lämmintä ateriaa päivässä yms., mutta vähensin herkuttelua jo odotusaikana. Tästä on hyvä jatkaa!!!

Vierailija
2/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni sama tavoite, mutta siitiä huolimatta että liikun 3-4 kertaa viikossa JA yritän syödä kevyemmin, ei paino ole laskenut yhtään :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muutit ruokatottumuksiasi? Jaksaisitko/viitsisitkö esim. laittaa yhden päivän syömiset esimerkiksi?

Vierailija
4/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilenkin söin keksejä jne. illalla, niin tänä aamuna oli silti paino 60 kg vaikka 2 vk sitten olin 63 kg. Joten nyt lenkille, ja ens viikolla jatketaan. Jos saisin sen 5 kg pois niin kyllä mullakin olis onni puserossa.

Vierailija
5/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 59 kg. Pömppö on poissa. Ja mulla on tehonnu ihan yksinkertaiset asiat, nälässä en ole ollut. Eli karkit, keksit, pullat, sipsit ja jätskit pois kaapista kokonaan. Aamupala, lounas, välipala, illallinen ja kevyt iltapala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi