Miten aikaisin pahoinvointi oikein voi alkaa?
Täällä menossa dpo8 ja eilisestä asti on ollut lievää pahoinvointia silloin kun vatsa alkaa olla tyhjä. Mulla on joskus aikaisemmin ollut pahoinvointia pms-oireena, mutta ei enää moneen kuukauteen, joten en enää muista tarkalleen millaista se oli.
Tietysti toivoisin että tämän olon aiheuttaisi pieni salamatkustaja, mutta vähän epäilyttää kun on alkanut jo niin aikaisin. Siksipä kyselen onko teistä kenelläkään pahoinvointi alkanut jo viikko oviksesta?
Niin ja mahdollisen hedelmöittymisen ajankohdasta olen varma.
anna061
Kommentit (4)
Silloin tosin oli kaksi kyytiläistä, mutta siis n. viikko alkionsiirron jälkeen oksensin ihan kaaressa. Se oli ensimmäinen raskaus, myöhemmin on alkanut yrjöäminen hieman myöhemmin mutta huono olo on kyllä tullut melko varhain kaikissa paitsi tässä raskaudessa.
Toivottavasti se nyt on sitä itteään! Tsemppiä testauksen odotteluun.
esikoista ja kuopusta odottaessani pahoinvointi EI alkanut niin varhain, eli raskaudet tulivat tietooni " yllärinä" (ilman oireita, tosin suunniteltuja ja toivottuja raskauksia olleet ;) )
Ja tämä nyt menossa oleva raskauskin alkoi ilman oireita, plussatestin jälkeen vasta alkoivat oireet ;)
Keskimmäistä (joka nyt 5,5v) odottaessani pahoinvointi alkoi jo viikon ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, ja arvasin heti, että -mä oon raskaana- ;)
Tein viikkoa ennen oletettuja kuukautisia raskaustestin, mikä näytti haamua ;)
Paria päivää myöhemmin raskaus varmistettiin verikokeesta, mikä sekin näytti plussaa (söin erästä lääkettä, mikä piti lopettaa raskauden alettua, siksi " neuroottinen testaus" ;) )
Eli kyllä pahoinvointi voi alkaa hyvinkin varhain ;)
Ilmeisesti toivot kovasti raskautta, joten...toivotaan, että -olisi sitä itseään- :)
Mulla alkoi kakkosta odottaessa pahoinvointi varmaan noin viikko oletetusta ovulaatiosta. En itse meinannut uskoa, että on oikeasti raskaudesta kyse, mutta kun olo vaan paheni koko ajan, niin tein testin pari päivää ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää ja plussaahan sieltä tuli.
Ekaa odottaessa vasta viikolla 6 ja nyt tässä kolmannessa samoihin aikoihin tai ehkä vähän myöhemmin kuin ekan kanssa. Pahoinvointi on muuten ollut pahinta kakkosta odottaessa eli ainakin mulla pätee se, että mitä aikaisemmin alkaa, sitä pahempaa se sitten on.
Eli paljon ennen kuin kuukautisten pitikään olla myöhässä.