Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annanko vaan palaa??

Vierailija
19.04.2008 |

Kun työkaverin kanssa synkkaa ihan tajuttoman hyvin, ja kemiat suorastaan kipinöi. Itse olen vapaa, mutta vakava suhde ei kiinnosta eikä sovi tähän elämäntilanteeseen. Mutta satunnainen seksi ja hellyys olisi jees.

Työkaverini puolestaan on naimisissa ja varsin vakiintuneessa suhteessa. On silti valmis ja innokas hyppäämään tähän mukaan mutta samoin perustein kuin minä. Ei siis sitoumuksia.

Vielä olen hieman pidätellyt, en siksi että mies on naimisissa vaan siksi että näemme usein töissä ja satunnaisesti työskentelemmeyhdessä. Siksi hieman mietityttää, mutta taas kun ajattelee että kuinka usein oikeasti kohtaa sellaisen ihmisen johon voisi luottaa ja yhdessäolo tuntuu mukavalta - siis ilman vakavia tunnefiiliksiä niin tekisi mieli heittäytyä....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista ehkäisy.

Vierailija
2/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, työssä olemisesta tulee vaikeaa jos juttu menee pieleen tai vaimo saa tietää tai jompikumpi rakastuu tai työkaverit saa tietää ja paheksuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä menetä kuin sydämesi,mutta pidät hauskaa....ja varo rakastumasta;)

Vierailija
4/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varattu mies vaadi mitään. Muuta kuin päiväannoksen pillua. Mutta sitähän sinulta saa.

Vierailija
5/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan hirmu kivalta?

jos haet vaan satunnaista seksikumppania ja hellyyttä niin varmaan löydät ihan vapaan miehen.

Tuo mieshän tässä se pettäjä on, mutta jos sinä et ole edes rakastunut ko. mieheen niin miksi juuri sinä olisit se kenen kanssa tämä mies rikkoo parisuhteensa?

Ja haluatko todella sänkyysi tuollaisen petollisen miehen? joka saattaa tulla oman kumppaninsa haarojen välistä sinun haarojesi väliin?

mietihän vielä...

Vierailija
6/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei varmaan hirmu kivalta?

jos haet vaan satunnaista seksikumppania ja hellyyttä niin varmaan löydät ihan vapaan miehen.

Tuo mieshän tässä se pettäjä on, mutta jos sinä et ole edes rakastunut ko. mieheen niin miksi juuri sinä olisit se kenen kanssa tämä mies rikkoo parisuhteensa?

Ja haluatko todella sänkyysi tuollaisen petollisen miehen? joka saattaa tulla oman kumppaninsa haarojen välistä sinun haarojesi väliin?

mietihän vielä...

mutta mistäpä minä hänen avioliittonsa tilasta tiedän. Naimisissa tämä työkaverini on ollut n. parikymmentä vuotta (lapset jo aikuisia) joten luulen että heidän suhteessaan on käynyt se vanha totuus että ei paljon tunteita ole mutta yhdessä ollaan talon, kesämökin ja vaivattoman elämän vuoksi. Saattaa myös olla että heidän suhteessaan ei ole seksiä (tai sitten on mutta puuduttavaa) ja sen vuoksi on valmis suhteeseen minun kanssani.

Se toki on vaarana että jommallakummalla meistä alkaa tunteet tulla esiin, mutta en kuitenkaan sitä jaksa uskoa...

ap

Vierailija
7/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tuollaiseen ryhtyisi.

en haluaisi olla mikään vakipano varatulle miehelle...

Vierailija
8/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku jo kirjoittikin, että mietipä, miltä itsestäsi tuntuisi tuon vaimon tilanteessa.

Ei voi muuta sanoa kuin että uskomatonta vastuuttomuutta! Ei ole muuta mielessä kuin minä minä minä! Viis muiden elämästä!

Minä haluaisin elämässäni ja teoillani laittaa hyvän kiertämään enkä pahan. Toivon, että myös itse saan sitten hyvää joskus kanssaihmisiltäni, ja olen saanutkin, jopa ansaitsematonta.

Ihan sama kuin että voinhan mä heittää nää roskat tähän maahan kun en MÄ joudu niitä siivoamaan. Mutta PALJON suuremmassa mittakaavassa!

Haloo! Joku IHMINEN ne sunkin roskas eli pettämissotkus joutuu siivoamaan!

Kysypä ensin vaikka neuvoa siltä vaimolta.