Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpostiadressit.. en tajua enkä luota

Vierailija
03.12.2008 |

Sain taas tänään sähköpostiviestin, missä kerrottiin kamalasta, julmasta epäkohdasta oikein liitetiedostovideon voimin. Jos halusi vastustaa moista toimintaa, viestissä pyydettiin laittamaan nimi alle ja viesti eteenpäin mahdollisimman monelle tutulle. Ja jos sattui olemaan itse 500. nimi listalla, viesti piti lähettää eräälle järjestölle joka toimii uhrien puolesta.

Mä en vaan tajua näitä s-postiadresseja.. siis siinähän käy niin, että tuo järjestö saa lopulta ihan pilvin pimein näitä nimilistoja! Jos kaikki viestin vastaanottajat lähettävät sen itse usealle eteenpäin, ääretön määrä ihmisiä on omalla listallaan nro 500! Ja listoilla toistuu ainakin alkupään nimet lukemattomia kertoja.. Kuka oikeasti jaksaa siellä järjestössä kahlata pahimmassa tapauksessa sadat tuhannet listat läpi yhdeksi "viralliseksi" adressiksi jolla kukin nimi on vain yhden kerran?

Niin usein tekisi mieli jatkaa näitä ketjukirjeadresseja ja toimia milloin minkäkin asian puolesta tai vastaan, mutta en usko niistä olevan yhtään mitään hyötyä :(:( Vai onko nämä vain kiusantekoa, joilla pyritään saamaan järjestöjen (tai muiden lopullisien vastaanottajien) sähköpostipalvelimet tukkoon ja toimintakyvyttömäksi...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä allekirjoita niitä.

Vierailija
2/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ketjuthan versoilee eri versioita joka ilmansuuntaan eikä mikään lista ole todellinen. En ikinä laita nimeäni niihin enkä lähetä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjukirjetoimintaan. Ehkä vastaa mihinkään typeriin kiertotekstareihin. Että voitte ääliöt suosiolla lopettaa niiden lähettäminen mulle. Oikeasti en ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka taikauskosta lähettävät eteenpäin isolle ihmisjoukolle jotain kolmen tekstarin pituista viestiä. Jos et heti lähetä tätä kuudelle ystävällesi, hirveä onnettomuus kohtaa sinua! BÖÖÖÖ! Takuulla noita tehtaillaan soneran markkinointiosastolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän