Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ma oon niin poikki! Leivoin puolen litran taikinan munkkeja, litran taikinan porkkanasampyloita, kavin kaupassa, tein ruokaa pakkaseen, siivosin, vaihdoin makkarin jarjestyksen

Vierailija
19.04.2008 |

ja paimensin siinä sivussa neljä lasta. Pikkusen verran väsyttää nyt. Ja siltikin jäi puunaamista vielä huomiselle. Kylppäri ja vessa pitäis ainakin huomenna saada kuntoon. Ehkä toinen lastenhuoneistakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tosin osuu tähän viikonloppuun vielä ainakin kymmenen futismatsia lapsilla...

Vierailija
2/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuiki tavallista ja ei siitä normaalikuntoinen ylettömästi väsy.

Mikä noista töistä oli sinusta rasittavin ja miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko rypsiöljyssä? Tekis kauheena mieli munkkeja mutta en oo ikinä itse tehnyt. :)

Otat nyt loppupäivän rennosti! Minusta tuo sun siivousurakka oli ihan kunnioitettava! Itse en jaksaisi ainakaan jatkuvasti olla noin tehokas! :)

Vierailija
4/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se vaan on, työtä tauotta ja vuorotta, melkein kellon ympäri. Kotiäidillä on toki helpompaa, kun ei ole niin kiirettä.

Vierailija
5/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä tekisin samana päivänä kaikkea tuota, niin aivan varmasti olisin poikki!

Nyt ap lepäät sitten loppupäivän.

Vierailija
6/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille joka kyseli: Paistoin munkit ihan rypsiöljyssä, hyviä tuli. Teet vain tavallisen pullataikinan, ja kohotuksen jälkeen uppopaistat ne öljyssä kypsiksi. Tulee nopsaan, ja täytyy olla varovainen ettei öljy kuumene liikaa. Ei ole vaikeaa :)

Vierailija
7/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERHEENÄITI on jokainen jolla on perhettä olipa töissä tai kotona.

3

Vierailija
8/8 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki rypsiöljy on terveellisempää.

Munkkitaikinaan laitetaan vähemmän sokeria kuin pullataikinaan koska munkit sokeroidaan ja näin tulee makeutta lopputuotteeseen ihan riittävästi.