Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

One of those days...

Vierailija
18.04.2008 |

Ensinnäkin eilen, 11kk muksu oksensi tomaattipohjaista kastiketta valkoiselle sohvalle. Yritin sitä puhdistaa, aamulla sohvassa oli mun peffan kokoinen vaaleanpunainen läikkä. (No, sohva on muutenkin menossa vaihtoon)

Aamulla vaihdoin vaippaa ja kaveri ei asiasta tykännyt ja potkaisi mua naamaan, osuen samalla mun silmälaseihin; ne meni keskeltä naps ja molemmat linssit halkesivat. Keräilin lattialta lasinsiruja ja sen aikana poika olikin jo ehtinyt (ja osannut avata ensimmäisen kerran) koiranruoan säilytyslaatikolle, joka on kannellinen ja napsi sieltä papanoita suuhunsa. Nappasin papanat vähän liian hätäisesti suusta pois ja kynsäisin kieleen haavan. Siinä sitten lapsi itki ja verta valui suusta ja en mäkään osannut muuta tehdä kuin itkeä.

Onneks löysin varalasit, mutta mallia ysärit ja hiukan heikommat vahvuudet. Kiva tihrustella iltavuorossa..

Välillä vaan ei kannattais nousta sängystä.

Hauskaa viikonloppua:)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti kehykset ilman jousitusta? Noh, kotivakuutus korvaa...

Vierailija
2/2 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengettömät linssit hankittu ennen raskautumista. Valkoinen sohva miehen poikamiesajoilta. Sohva ja lasit vaihtoon ja enemmän harkintaa ostoksiin nyt perheellisenä:)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme