Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiikerikakku ohjeessa sanotaan että vatkaa voi ja sokeri. Pitääkö tuo voi olla sulatettua?

Vierailija
18.04.2008 |

Missään ohjeessa ei kerrota että onko se voi sulaa vai kovaa voita!!! AAAAARG!



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsee sulattaa, se kyllä mainitaan. Ja sulaneen voin kanssa ei tuo kakku edes onnistu!

Vierailija
2/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pitää olla pehmeää, huoneenlämpöistä suunnilleen. Tai voi jääkaappikovastakin vatkata kun paloittelee sen ensin pikkupaloiksi mutta helpompaa kun antaa ensin pehmetä huoneenlämmössä.

Sitten vatkataan sokerin kanssa kunnes on sellasta vaaleaa " vaahtoa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on muitakin vaihtoehtoja kuin sula ja kova! Koitapa vatkata kovaa voita niin hermot menee. Mun äiti opetti mulle jo kun olin pieni että leivonnassa käytetään aina huoneenlämpöisiä aineksia.

Vierailija
4/4 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin leikkaa se yhtä suuriksi paloiksi, käytä mikrossa. Ihan muutamia sekuntteja kerrallaan. Se ei saa sulaa, vaan olla semmoista pehmeää. Kananmunat myös olisi hyvä olla huoneenlämpöisiä. Ne voi lämmittää vesihauteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi