Saunomme kerran kolmessa kuukaudessa.
Kommentit (9)
Kodinhoitohuoneelle olisi enemmän käyttöä.
Voihan kohdalle osua ostaja, joka arvostaa muutostanne, mutta noin yleisesti ottaen taitaa kyllä arvoa alentaa.
varten remppaatte, nin siitä vaan. Meilläkään ei saunota kuin harvoin vaa, saunassa kuivatan lauteilla lätkävarusteet.
Itse en kuulu siihen joukkoon. Sauna meillä on, mies ja poika saunovat viikottain. Minä ja tyttö tosi harvoin. Mä en edes muista milloin tyttö olis viimeksi saunonut ja mä olen käynyt saunassa n. kuukausi sitten.
Toisaalta on iso plussa, jos talossa on kunnon pyykkitilat. Toisaalta sauna se olla pitää suomalaisessa kodissa. Katsoisin kokonaisuutta. Voisiko pyykkäykselle ym. saada kohtuullisesti tilaa muualta talosta? Missä te nyt pesette pyykkinne?
Meillä ei ole ollut mitään tarvetta pyykinkuivaukselle sen jälkeen, kun hankimme kuivausrummun.
jos piristäisitte saunaanne.
Uudet kiukaan kivet, tuoksua kiukaalle, saunaa voi koristella oman maun mukaisesti, saunan lämpötilaa voi vaihdella, käyttäkää saunahunajaa tai -tervaa.
Voi hyvinkin olla, että saunominen ei tunnu mielyttävältä, koska löylyt ovat esim. liian kipakat. Laittakaa lisää kiviä, niin ettei vastuksista näy mitään ja kaupoista saa kiviä, joihin voi laittaa tuoksua jne.
Saunominen on seksin jälkeen parasta rentoutumista, kunhan löytää sen oman saunomistavat.
Kunnollinen tila silittää, kuivattaa, lajitella, säilyttää. Nyt pyykit pinotaan lauteille ja silitetään olohuoneessa, kuivatetaan saunassa. Todella epämääräistä ja aina silityslauta tai muut on tiellä tai keskellä huonetta. Lisäksi kylpyhuoneen saisi järkevämmäksi kun pesukoneen saisi sieltä pois.
Vaikka rakastuisimme yhtäkkiä saunomiseen, niin se ei silti korjaa tota tilanpuutetta! Käymme usein uimassa ja saunomme hallilla, ehkä se vähentää meidän saunomisintoa. Ja kesäisin saunotaan lisäksi mökillä.
ap
Alentaako teistä kovasti asunnon arvoa, jos remppaamme saunasta kodinhoitohuoneen? Saahan sen tietty muutettua takaisin, jos joskus haluaa. Mutta koetteko sen ostotilanteessa isoksi asiaksi?