Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsaa vihloo - raskaanako?

17.04.2008 |

Hei!

Mulla oli reilu viikko sitten ovulaatio, jonka jälkeen vatsa on ollut kipeä. Kipu on samantyyppistä kuin menkkojen alkaessa, sellaista vihlovaa.

Kävin eilen lääkärissä, sillä myös selkää särkee (mulla on selän kanssa ollut ongelmia jo jonkin aikaa) mutta mitään ihmeempää syytä ei kivuille löytynyt. Lääkäri veikkasi, että joko olen raskaana tai sitten selkäsärky säteilee myös vatsan puolelle, on siis sellaista iskiastyyppistä tuo selkäsärky.

Kysymykseni onkin, onko kellään ollut tuollaista raskausoiretta, siis ennen plussaamista? Menkkojen pitäisi alkaa nyt viikonloppuna, ja yleensä särky alkaa samana päivänä kuin menkat. Esikoisesta en tällaista raskausoiretta ainakaan muista.

Tuntuu hullulta, että olisin raskaana, kun on meneillään vasta 1. yrityskierto, mutta onhan se tietysti mahdollista...

Camilla

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tiesin jo ennen plussaamista olevani raskaana juuri tuosta vihlonnasta, molemmissa raskauksissa ollut sama oire. Vihlonut jännästi, ei kipeästi, eikä jomottanut menkkamaisesti vaan _vihlonut_. Toivottavasti siis sulla johtuu myöskin raskaudesta!

Vierailija
2/5 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mulla oli tollasta kummaa vihlontaa jo melkeimpä muutama vrk peittojen heiluttelun jälkeen :D Tai tuntu alkavan niin hullun aikasin, etten oikein siks just ite uskonu sen liittyvän raskauteen mitenkään - VAAN KUINKAS OLLAKAAN: sehän liittyi, ja hyvin vahvastikin vielä, koska olin ja olen raskaana nyt :D

Joten hyvältä kuulostaa, pidän sulle peukkuja!! bd bd bd bd bd

.:Naranja:.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jonkin aikaa ennen plussaa alaselkäkipua. Ihmettelin et mistä se johtuu, ku viimeks edellisessä raskaudessa oli sellasta. Raskaana olin, en tiedä siitäkö oli vai mistä. Nyt ei onneks oo kipee. Toivon sulle plussaa pian!

t. iiiik ja hippunen 6+5

Vierailija
4/5 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös juuri kuvaillun kaltaista vihlontaa noin viikkoa ennen menkkojen alkua. Osasinkin tehdä pari testiä jo ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa. Haamua pukkasi, mutta en enää edes testannut ollenkaan myöhemmin (eli en missään vaiheessa edes saanut selkeää plussaa) koska menkkoja ei sitten tullut.

Vierailija
5/5 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös :) eli sellaista iskiaksen tyyppistä selkäsärkyä ja vihlontaa jalkaan myös ennen menkkojen oletettua alkamista..vaik tuntuis ettei se kohtu ainakaan viel mitään hermoja voi painaa!? Mutta oikeesti tiesin olevani raskaana,kun sitten nopeaa istumasta tai sängystä noustessa tuli sellaisia vihlovia-repäisy kipuja alavatsalle. varma plussa ;) -ei siis mulla kuitenkaan mitään kokoaikaista kipuilua.

-lycka till! tuuhhan kertoon miten käy!