Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle tyyny?

17.04.2008 |

Siinä se kysymys jo tulikin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän tuplat oli 1v3kk kun saivat ihan hirveen räkätaudin + korvatulehduksen molemmat, silloin laitoin aikuisten tyynyt jotta pää olisi vähän ylempänä, ja sillä reissulla tyynyt ovat edellen, ikää 1v7kk. toinen tykkää nukkua muhkealla tyynyllä ja toisella ei pää yleensä tyynyyn edes koske. että taitaapi olla yksilöllistä kuten kaikki muukin :) kokeilemallahan sen tietää.

Vierailija
2/6 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reilu vuoden ikäisenä ostimme sitten ensimmäisen tyynyn. Se on lapsen ensityyny (Muumi), matala siis. Enpä huomannut mitään eroa nukkumisessa, heti tottui siihen, mutta jotenkin vaan luulisin että on mukavampi nukkua tyynyllä.

En siis osaa sanoa " oikeata" vastausta, mutta meillä näin.

Anyara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös räkätauti silloin, ja sillä tiellä tyyny on edelleen :) Tosin ihan ihan littana lasten tyyny, ei paljon lakanasta eroa, heh!

Vierailija
4/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että lapsi ilmoittelisi itse kun tyynyä tarvitsee ja niin todella kävikin meillä, eli kun yöllä pääsi välillä meidän väliin nukkumaan, löytyi vähän väliä pää minun tyynyltä, tai yritti kasata peittoansa pään alle tai omaa kättänsä. Sitten ostettiin littana tyyny ja vaikutti ottavan sen vastaan tyytyväisenä. Tämä tapahtui kun tyttö oli n. 10kk vanha.

Vierailija
5/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytölle ostettiin sellainen lasten litteä tyyny kuukausi sitten kun ikää oli 1v7kk, itse toi esille tyynyn tarpeensa kun otti yhtenä päivänä päikkäreille mennessään mun tyynyn ja laittoi sen omaan sänkyynsä:)

Vierailija
6/6 |
19.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat lapset ovat " ilmoittaneet" asiasta itse, eli jossain vaiheessa pään alle on alettu kerätä peittoa, unilelua, pinnasängyn suojaa tms. Esikoinen oli muistaakseni 1,5v mutta tämä toinen teki samaa jo vuoden iässä. Tyynyn hankkimisen seurauksena nukahtaminenkin helpottui.