Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te vanhemmat siedätte koulukiusaajalapsianne?

Vierailija
17.04.2008 |

Todella ärsyttäviä ja muiden elämää tuhoavia loisia! Onneksi omat lapseni ovat fiksuja ja muut huomioon ottavia. Koulukiusaajien empatian kehittymisessä täytyy olla jotain pahasti pielessä :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme täysin normaali työssäkäyvä perhe, emme kuulu whitetrash kategoriaan millään lailla. Lapsilla ollut hyvä kasvatus, keskimmäinen on koulukiusaaja muut " normaaleja" . Kaikkea ollaan yritetty, olen ollut todella aktiivinen lopettamaan poikani kiusanteot. Vaan tyhmä ja jästipää, mikään viesti ei mene perille. Psykologilla käydään, että alkakaas haukkuminen sitten vaan, mutta en aio niihin vastata.

Vierailija
2/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi muuten katsoa ketään silmiin. Nyt pojalla on viimeinen mahdollisuus kunnostautua vanhassa koulussa, olen päättänyt vaihtaa pojan eri kouluun jos ei lopeta kiusaamista. Uskon että olen tehnyt kaiken voitavani, jutellut kaikille tahoille, olen aktiivisesti yhteydessä koulun opettajiin ja kiusattujen vanhempiin. Poikaan ei tunnu tehoavan MIKÄÄN. Samanlaisen turvallisen ja hyvän lapsuuden on elänyt kun muutkin lapsemme jotka ovat kykeneväisiä asettumaan toisen asemaan ja muutenkin inhimilliseen käytökseen. Ei tämä juttu ole helppo kenenkään kannalta, ehkä kiusaajan vain. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti poika saa tarvitsemansa avun ja elämänsä hallintaan, koska jostain hänen omasta ongelmastaanhan tuo kertoo.

Vierailija:

En kehtaisi muuten katsoa ketään silmiin. Nyt pojalla on viimeinen mahdollisuus kunnostautua vanhassa koulussa, olen päättänyt vaihtaa pojan eri kouluun jos ei lopeta kiusaamista. Uskon että olen tehnyt kaiken voitavani, jutellut kaikille tahoille, olen aktiivisesti yhteydessä koulun opettajiin ja kiusattujen vanhempiin. Poikaan ei tunnu tehoavan MIKÄÄN. Samanlaisen turvallisen ja hyvän lapsuuden on elänyt kun muutkin lapsemme jotka ovat kykeneväisiä asettumaan toisen asemaan ja muutenkin inhimilliseen käytökseen. Ei tämä juttu ole helppo kenenkään kannalta, ehkä kiusaajan vain. 4

Vierailija
4/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä, että heidän lapsensa kiusaa muita.

Eivätkä kaikkien vanhemmat tiedä, että heidän lapsiansa kiusataan.

Ja jos väitätte, että te olette supervanhempia ja varmasti tiedätte mitä kullannuppunne tekevät, miettikääs vähän.

Kun olitte itse lapsia/ nuoria, teidänkin vanhempanne varmaan tiesivät tasan kaiken teidän elämästänne... ?

Think about that.

Vierailija
5/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki koulukiusatut tekisivät samoin kun Pekka Eric Auvinen :)

Tekopyhää väittää, että koulukiusaaminen on oikein, mutta tappaminen ei.

Vierailija
6/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastukseen ei saa mennä, pleikkari pois, puhelin pois. Se on kyllä varmaa että on lapsia joihin ei puhe auta.

Vierailija
7/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli muuton jälkeen 3 luokalla tyttöjen ja poikien (vaihdellen) koulukiusaama tyttö. Oli hyljeksintää, haukkumakirjeitä, suljettiin pois porukasta ja lopulta " lievä" pahoinpitely...

Olen itse yksinhuoltaja parturi-kampaajan ainut tytär jolla on kuitenkin molempiin vanhempiin todella läheiset, rakkaat ja tiiviit välit.

Kiusaajiini kuului n. 10 ihmistä jossa joukossa oli tavallisia työmiesten lapsia, opettajien lapsia, varakkaita, normaalituloisia, pienituloisia jne. jne.

Tarvitaan vain muutama kiusaaja ja loput tekee perässä...

Vierailija
8/8 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki on kokeiltu. 4 ja 8