Arkielämän pienet " ärsyttävyydet" -gallup
Mitkä pienet jutut sinua ärsyttävät?
Mua ärsyttää esim. sellainen, että olen laittamassa roskia roskikseen ja ryökälemieheni ei ole laittanut sinne uutta pussia!
Toinen on vaikeasti avattavat pakkaukset: esim. lasten lelut on pakattu ihme langoilla ja ruuveilla ja paketin aukaisemisessa menee aikaa....
Kommentit (16)
Vähintään kertyy pölyä vaikka ei olisi edes kotona!
Pankin, verotoimiston, kelan ja monen monen muun kirjekuoret, joissa on se " repäisykohta" ns. avaa tästä.. vittu, ei varmaan aukene siitä kohtaa!
Mies räjäyttää ruokansa mikrouunin seinille eikä pese jälkiään!! GRRRR!
Vessapaperi loppu telineestä, eikä KUKAAN IKINÄ voi sitä uutta rullaa laittaa paikoilleen. Sama kotona, sama töissä.
Jääkaapissa maito- tai mehupurkki, jossa on n. 2ml sisältöä jäljellä.
Eilen just meinasi hermo mennä, kun Ainun pumppupullosaippuan pumppu ei meinannut millään aueta. Argh.
sanovat " kiitti" . Vaikka parempi sekin, kuin äreä murahdus kiitoksen sijaan. Tohon kiitti-sanaan vain tekee aina mieli lisätä v***sti :-/
Mehupakkausten uudet avausmekanismit! 99% kerroista sisältö läiskähtää jonnekin kun vetäisee viimeisen kerran.
Samaisten pakkausten muotoilu kalliimmissa merkeissä; desi mehua jää " ansaan" sinne sisälle.
Tv-luvan hinta. Perkele, aamulla tulee 3 tuntia ohjelmaa ja illalla hyvä, jos edes kymmenen. Silti maksetaan 24 tunnista...
En tiennytykään että ärsyttää,täytyy huomenna muistaa sanoa kiitos =)
Ja sama joissakin kananfile- tms. suikalepakkauksissa. -> Repäisyreunus " avaa tästä" , mutta pakkaus ei kuitenkaan avaudu.
Vierailija:
Mehupakkausten uudet avausmekanismit! 99% kerroista sisältö läiskähtää jonnekin kun vetäisee viimeisen kerran.
Vierailija:
Mehupakkausten uudet avausmekanismit! 99% kerroista sisältö läiskähtää jonnekin kun vetäisee viimeisen kerran.Samaisten pakkausten muotoilu kalliimmissa merkeissä; desi mehua jää " ansaan" sinne sisälle.
Muita:
Esim. leikkele pakkaukset, missä on se " avataan tästä" kulma. Kissan paskat siitä aukeaa..
Mua ärsyttää pakkausten repäisynauhat jotka jää käteen sentin pätkissä tai kun mies ei pyyhi leivänmuruja keittiön apupöydältä. Olis varmaan muutakin, laitan lisää jos tulee mieleen.
Eivät tajua nostaa sitä ylös. Ällöttävää myös pestä niitä reunoista valuneita kusia... Yöks!
Myös erilaiset pakkaukset ärsyttävät. Tänään juuri kirosin ostamaani reikäkuminauhaa: se oli NIITATTU kiinni!
Äsyttää myös jos mies ei tajua laittaa uutta roskapussia roskaämpäriin. Ärsyttää vielä enemmän jos mies on laittanut roskia siihen ämpäriin, missä ei ole pussia.
Ärsyttää myös jos mies ei ole tajunnut esipestä puurolautastaan ja puuro on kuivunut niihin.
Ärsyttää myös se jos se sama ah-niin-ihana-mies ei ole tajunnut suojata esiim. juustoa pakastepussilla, vaan heittää sen sellaisenaan jääkaappiin pilaantumaan.
Inhoan sitä, kun
- joku tulee viereen istumaan leveästi ja painaa surutta kyynärpäänsä ja olkapäänsä kiinni minuun; olisi luullut että tällainen ventovieraan koskettaminen on suomalaisen luonteen vastaistakin mutta eipä näytä olevan
- joku tulee tietenkin juuri minun taakseni yskimään
- lähelle tulee löyhkäämään joku joka ei huolehdi hygieniastaan, eikä siitä sitten kuitenkaan voi siirtyä kauemmas koska se herättäisi huomiota ja olisi sivistymätöntä.
kun jotkut mummot tai vauvojen äidit vaunuineen ovat pysähtyneet keskelle kulkuväylää juoruilemaan.
entistä enemmän, kun luin tätä ketjua. Useimmat yllämainitut ovat erityisen ärsyttäviä asioita.
jasitten joutuu koukkaamaan ajotien puolelta.
uta juttua varten, tulen suihkusta ja kas joku on ottanut mun pyyhkeen