Mikä paras: Alva, Livia, Kiisa, Vella vai Neela?kiire!
Lauantaina jo ristiäiset ja nimi vielä vähän hukassa...
eli jos jollakin on aikaa, antakaappa nimeistä kommentteja ja uusia ehdotuksiakin otetaan vielä kiitollisena vastaan.
Mietinnässä siis
Alva
Livia
Kiisa
Vella
Neela
Myös toisia nimiä saisi ehdotella näille.
Yllättäen ollaan taas miehen kanssa viime tipan ihmisiä...)
Kommentit (28)
Tykkään kovasti Alvasta (kuten Alvaristakin pojalle), nätti nimi. Seelia sopii pariksi, lyhempi Seela on myös yksi suosikkinimiäni.
Ja hyvä, että annoitte nimen, josta olette kauan jo tykänneet. Onnea tyttöselle ja perheelle! :o)
Todella kauniin nimen tyttönne sai!!
meidän Alva syntyy viikon päästä :)
Alva on oikein kaunis, ajaton, klassinen, helppo ja kansainvälinen nimi.
Meillä kriteerinä oli myös siskojen nimiin sointuminen, ja sekin onnistuu, siskot ovat Frida, Stella ja Greta. (Greta Garbonkin siskon nimi muuten oli Alva).
Me ollaan siis jo päätetty etunimi ajat sitten vaikkei vauva ole vielä syntynytkään, mutta ihan kohta nyt onneksi syntyy!
Voi kun ihanan ja persoonallisen nimen tytöllenne annoitte.
Onnea koko perheelle pikku- haltiattaresta! Ihana, ihana, ihana. :)
olin tulossa että valitsisin Alvan.
Onnea Alva Seelialle!
Alva on myös minun suosikkini. Olisi muuten voinut olla esikoisemme nimi, mutta sukunimi on Va-alkuinen, eikä se minusta sopinut sen kanssa :( (" va-va" )
ALVA SEELIA
En ehtinyt enää kommentoimaan enempää, kiitos vaan kaikille mielipiteistä ja ehdotuksista.
Päädyimme lopulta alvaan, koska se on ollut minun suosikkinimi jo kuusi vuotta. Vaikea oli valita nimeä, koska tykkään kovasti kaikista noista nimistä mitä mietimme. Seelia tuli miehen ehdotuksena viime metreillä mukaan, mutta ei viitsitty sitä laittaa etunimeksi koska miehen veljellä on pari kuukautta vanhempi Seela.
Ja niinhän se on, että itse se nimi pitää päättää. Vaikka Alva ei täällä isompaa kannatusta saanutkaan, niin meistä se alkoi tuntua parhaalta vaihtoehdolta meidän tirppanalle.
Hyvät kevään jatkot kaikille ja terveisiä tutuille :D