Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisiin maitotuotteisiin totuttamisesta...

19.12.2005 |

Eli alkais tuo tavallisiin maitotuotteisiin siirtyminen oleen meillä pikkuhiljaa ajankohtasta ja mietin että millä kannattais aloittaa ja voiko antaa ihan tavallisia kaupan maustetuja jogurtteja ja esim. viiliksiä heti vai pitäisikö aloittaa esim pelkällä tavallisella viilillä (yök:)???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen miettinyt, meillä sama tilanne. Olen antanut pieniä määriä maustettua jogurttia, niissä vaan on niin pirusti sokeria. Mitä jos ostaisi maustamatonta jogurttia ja laittaisi hedelmäsosetta sekaan...hmmm..*pohdiskelee*

Vierailija
2/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin ostaa kohtapuoliin ihan tavallista viiliä ja maustamatonta jugurttia ja laittaa sitten niiden sekaan pakastimesta marjoja tai tehä kiisseliä tai sit välillä jotain hedelmää sekaan. Ja piimää kannattaa kans antaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä varmaan kanssa kätsy kokeilla.

Vierailija
4/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9.5kk tyty ja kokeilin ekana hapanmaitotuotteena A jogurttia. Se oli vehnänalkio-luumu makuinen, sokerina oli vähän fruktoosia ja rasvaa muistaakseni 0 prosenttia. Ja hyvin maistui.

Olen antanut myös tavallisia viiliksiä, niissä on vähän sakkaroonia. Ja tavalliseen viiliin sekoitan hedelmiä/marjoja.

Hylaa ovat olleet kaikki tuotteet (lähinnä sattumalta) eikä mistään ole mitään oireita tullut.

Tänään maisteltiin raejuustoa ja eilen piimää.

Vierailija
5/5 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aloitettiin luonnonjugurtilla johon sekoitettiin vauvan hedelmä- ja marjasoseita, tai pakastimesta marjoja. Herkkua tulee!

Maistuu isommillekin ja on terveellistä :)

Myös maitorahka+hedelmäsose on hyvä yhdistelmä!

En siis tosiaan suosittele tavallisia maustettuja jugurtteja enkä viiliksiä tms. Meillä syöty maitotuotteita kuukauden verran, eikä kyyllä aiota siirtyä noihin sokeroituihin. Muistaakseni yhdessä jugurttipurkissa on 7 sokeripalan verran sokeria (!!), eli ennemmin teen niin, että luonnonjugurttiin sekoitan pakkasesta marjoja lisään hiukan sokeria itse. Ei silti tule läheskään yhtä sokerista.