Miksei naiset tajua mikä valta ulkonäöllä ja kauneudella on?
Naiset antavat itsensä lihoa ja rupsahtaa, sitten raahataan mies parisuhdeterapiaan puhumaan henkisistä yhteyksistä, kun paras mitä nainen voi parisuhteensa eteen tehdä on hankkia kuntosalikortti ja vahtia mitä syö. Niin, ja pitää hiuksen pitkinä.
Kaunis, hyväkroppainen nainen voi pyörittää miehiä miten tykkää ja voi saavuttaa elämässä ihan mitä vaan jos pelaa korttinsa oikein. Oikeasti. Mies on pohjimmiltaan eläin joka hyppää vaikka kaivoon jos saa siitä kauniin naisen palkinnoksi.
Ugh. Olen puhunut.
Kommentit (65)
Eli nuorena pärjäät, mutta kun ikää tulee niin sut heitetään sivuun kuin märkä rukkanen ja vaihdetaan uuteen, nuorempaan ja kauniimpaan.
Joo ei kiitos. Eikä tää tarkoita etteikö itsestään kannattaisi huolta pitää.
on kyllä pahasti jotain vialla jos mies (tai nainen) jättää puolisonsa rupsahtamisen takia.
Mutta kyllä se ihan tosi on että ulkonäöstään huolehtiva nainen saa asiansa hoitumaan helpommin vaikkapa työelämässä.
Ei kai juuri kukaan mies jätä vaimoaan yksinomaan sen rupsahtamisen takia. Eikä kauniin ja itsestään huolta pitävän naisen elämä perustu yksinomaan siihen!
Ap:lla on hyvä pointti.
Meidän ei tarvitse olla kauniita, mutta kannattaa kyllä olla! Mies on tyytyväisempi ja se helpottaa elämää monella tavalla! Itsekin voi tietysti paremmin, kun huolehtii itsestään kohtuullisessa määrin.
Ja mitä puhetta se on, etteä vain naiset joutuvat miellyttämään miestä eikä koskaan päinvastoin? Juuri me naisethan vaaditaan mieheltä kovaa tulotasoa, timmiä kroppaa, osallistumista kotitöihin, hyvää isyyttä, kultivoituneita henkisiä kykyjä, remonttitaitoja, urheilullisuutta, komeutta, pituutta ja naisen palvomista.
Kun mies on tämän kaiken naiselle tarjonnut, nainen voi sitten kaikessa rauhassa paisua kolmekymmentä kiloa ja ruveta kulkemaan verkkareissa, koska hän on niin hieno ja syvällinen ihminen niinkö?
Me vaihtaisimme ominaisuuksia ja jos ominaisuuksien arvo laskee/heikkenee, niin eikun arvonkohotukseen?
Me emme puhu samasta asiasta. Minulle parisuhde on kumppanuutta. Minun kumppanini on paras ystäväni. Me teemme asioita yhdessä ja erikseen. Kumpikin parhaan taitonsa ja kykynsä mukaan. Toiselta ei voi vaatia/odottaa kummoisia, mutta toiselta saa elämäänsä " liittolaisen" .
Tai voisihan minunkin perheeni muuntaa firmamuotoon. Sen sijaan, että olisimme kaksi erillistä OY:tä, jotka kilpailevat keskenään, me olemme kommandiittiyhtiö. Meillä on yhteinen päämäärä (hyvinvoiva perhe ja onnelliset lapset) ja yhdessä suunnittelemme keinot ja johdamme yritystä parhailla mahdollisilla kyvyillä kohti päämäärää (joka on aina hieman enemmän ja parempaa ja siten saavuttamattomissa :D).
Mikä helvetti se olen pelkästään minä laihduttamaan? kyllä toi ukkokin voi perseensä sohvalta nostaa ja lähteä lenkille. Jos ei mun ulkonäkö miellytä niin herra on hyvä ja lähtee hakemaan sellasen naisen mikä miellyttää. Tosin tuskin ukkoa kukaan hoikka nainen huolii kun ukko on lösöperse-kaljamaha. Taitaa olla niin että pitää ukon tyytyä vaan telkkarin täydellisiin naisiin?!
On se vaan kumma miten niiden venäläisten miesten päät pyörii Suomi-tytön perään. Itsekin LUKUISIA kertoja olen tämän huomannut...Ja olettekos koskaan nähneet niitä tavallisia köyhiä venäläisnaisia, joita ko maa on pullollaan?? Taidatte ihannoida nyt lähinnä niitä ylemmän keskiluokan rouvia.
Mutta mitä ap:n aloitukseen tulee, niin onhan sitä ihan tutkittu, että miellyttävän näköiset ihmiset pärjäävät paremmin työhaastatteluissa ja työelämässä ylipäätään.
missä toista ei halua pyörittää. Ja missä saa vanheta yhdessä luottaen siihen, että rakkaus ei ole iästä eikä kiloista kiinni. 14 vuotta on takana naimisissa, ja ulkonäöllisesti aika monenlaista minulla, mutta ei se ole ollut koskaan se parisuhteen laatu erityisen hyvä silloin kun on ollut kauneimmillaan, eikä huono kun ulkonäkö on ollut huonoimmillaan.
Siinä mielessä säälin naisia, jotka ovat hyvin kauniita olleet nuorina, ja ovat oman arvonsa ja minäkuvansa rakentaneet sen kauneuden mukaan, koska ikä jos mikä tasa-arvoistaa, ja moni arkinen nainen on 50-kymppisenä kauniimpi kuin nuorena kaunotar. Ja sekin on geeneissä, ei kaikkeen voi vaikuttaa. Me, jotka emme ole nuorena voineet päteä pelkällä ulkonäöllä, emme huomaa vanhenemisessa niin suurta eroa.
Olen tähän saakka ollut rouva ecco-kenkä, asustenaan tuulipuku ja tukka donitsilla kiinnitetty. Isikikö lie esikeski-ikä vai mikä, mutta minä täti uudistin habitukseni täysin. Puhkesin kukkaan myös henkisesti. Harmaa hiiruilainen häipyi koloonsa ja minusta paljastui Petomainen (koti)kissanainen.
Olen itsevarmempi, ennen toivoin saavani jotain, nyt myös saan. Ryhti on parempi, käynti kuin gasellilla. Kolmen sentin korot antavat vähän keinahdusta lantioon ja mielikin on naisellisempi.
Ennen pidin oikeutenani olla sellainen kuin olen, näkymättömyys ja vaatimattomuus oli minulle melkeinpä missio," tässä olla ennenkään miehiä miellytetty..." Panostettuani vähän enemmän ulkonäkööni en ole joutunut luopumaan mistään, olen yhtä uskottava,arvostetu ja kunnioitettu kuin ennenkin. Ihaílua tosin on tullut lisää ;-)
Laittautuminen ei ole keneltäkään pois!
Vierailija:
jonka tehtävänä on uusien pikkuputinien maailmaan luominen. Jos epäonnistuu tuossa tehtävässä niin kenkää tulee ja uusi morsian kehiin. Keskiaikaista meininkiä ja säälittää, että jotkut suominaisetkin on valmiita alistumaan tuollaiseen.
Höpötilöpöti. Putin saa nuorta ja nättiä ja nainen saa maistiaisia miehen vaatimattomasta muutaman miljardin omaisuudesta. Kumpikin voittaa.
Silti varmaan 99% suomalaisnaisista uhkailisi erolla, jos:
-miehen tienestit eivät olisi hänen ulottuvillaan
-mies ei tekisi naisen määräämää osuutta kotitöistä
-mies komentelisi naista kuten nainen miestä
Vierailija:
Olen tähän saakka ollut rouva ecco-kenkä, asustenaan tuulipuku ja tukka donitsilla kiinnitetty. Isikikö lie esikeski-ikä vai mikä, mutta minä täti uudistin habitukseni täysin. Puhkesin kukkaan myös henkisesti. Harmaa hiiruilainen häipyi koloonsa ja minusta paljastui Petomainen (koti)kissanainen.Olen itsevarmempi, ennen toivoin saavani jotain, nyt myös saan. Ryhti on parempi, käynti kuin gasellilla. Kolmen sentin korot antavat vähän keinahdusta lantioon ja mielikin on naisellisempi.
Ennen pidin oikeutenani olla sellainen kuin olen, näkymättömyys ja vaatimattomuus oli minulle melkeinpä missio," tässä olla ennenkään miehiä miellytetty..." Panostettuani vähän enemmän ulkonäkööni en ole joutunut luopumaan mistään, olen yhtä uskottava,arvostetu ja kunnioitettu kuin ennenkin. Ihaílua tosin on tullut lisää ;-)
Laittautuminen ei ole keneltäkään pois!
Samanikäisiä ollaan ja mä olen aina miettinyt että mistä nää Ecco-kenkä tyypit saa sen pukeutumismallinsa mikä heillä on? vanhemmiltaan? vai eikö vaan kiinnosta? Mutta vaikka ei kiinnosta, niin en mä ymmärrä sitä että, miksi pitää pukeutua kuin vanha mummo?
Saavat tottelevaisia vaimoja, jotka tulevat kulttuureista joissa mies on maailman napa. Naiset taas saavat Suomessa ison kohotuksen elintasoonsa.
Minulle itseni meikkaaminen ja kunnossa pysyminen on henkisesti tärkeää. Miestäni ärsyttää minun " jatkuva naaman sotkeminen ja hiusten sotkeminen" . Mieheni tyytyisi mielummin siihen värittömään, hieman pullukkaan ja kotona viihtyvään naiseen. Luulenkin että mieheni ei pidä siitä että näytän muiden silmissä hyvältä, tiedä vaikka joku yrittää viedä mukanaan... ;)
Vierailija:
Mä en ole koskaan uhannut erota, vaikka mies ei töittensä lisäksi pahemmin kotitöitä tee. Eikä haittaa vaikka meillä on omat tilit, tosin rahat on yhteiset, jos toiselta loppuu niin toiselta saa. Myös mies multa. Mun mies komentelee mua, mutta eriasioissa kuin mä sitä. Joten eiköhän olla tasavertaisia tässäkin asiassa.
Vierailija:
Meillä miehen kanssa omat tulot. Yhteisesti käytämme rahoja, koskaan ei kumpikaan ole toiselta mitään vaatinut/kinunut. Ei tarvitse.
Meillä mies tekee enemmänkin kotitöitä kuin minä. Hän on pikkutarkempi ja siistimpi ihminen kuin minä. Miten minulla olisi joku oikeus määräillä mieheni tekemisiä tai tekemättä jättämisiä?
Meillä ei kukaan komentele ketään. Meillä pyydetään apua kun sitä tarvitaan. Apua annetaan jos osataan/pystytään/viitsitään. Yleensä apua saa, koska välitämme toisistamme ja haluamme auttaa.
Jos olemme asioista erimieltä keskustelemme. Emme uhkaile, kiristä taikka lahjo.
sä meikkaat ja tuherrat ja ukot vaan voi vetää rennosti. ei se sun pönäkkä pekka mihinkään lähde. ja usein ukot ei pahemmin välitä sellasista naisista jotka ei näe kuin itsensä. päällepäsmäri.
Eiks täällä nyt suuriosa ole myöntänyt että kannattaa olla nätti? Joten kuka ei myönnä mitä?
eli aattele te itseään täynnäolevat voitte olla jonku silmiin aivan hirveän korpin näkösiä. mitäs siihen tuumaatte? että te voi kaikkia miellyttää. ainakaan minä en usko siihen että jokin ihminen voi olla kaikkien mieleen.
Ei viesti ollutkaan että nyt kaikki kaunistautumaan koska olette sen miehillenne velkaa, vaan se että nainen pääsisi päämääräänsä helpoiten olemalla kaunis. Seuraavan kerran kun valitat, että Pekka ei huomioi minua, ei halua minun kanssani seksiä, ei viihdy kotona eikä koskaan kehu, aloita ulkonäöstäsi. Vaikutukset on hurjemmat (positiivisesti) kuin voit kuvitellakaan. Älä haaskaa aikaa terapioihin tai yritä pakottaa miestä keskusteluun, jonka lopputulos on vaan se että hän joutuu valehtelemaan sinulle välttääkseen viikkojen mykkäkoulun.
Näin se vaan on. Reilua se ei ehkä ole, mutta biologiaa ei voi muuttaa.
jonka tehtävänä on uusien pikkuputinien maailmaan luominen. Jos epäonnistuu tuossa tehtävässä niin kenkää tulee ja uusi morsian kehiin. Keskiaikaista meininkiä ja säälittää, että jotkut suominaisetkin on valmiita alistumaan tuollaiseen.