Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä pääministeriltä odotetaan uskottavuutta ja rehellisyyttä

Vierailija
17.04.2008 |

Ja sitähän Vanhasella ei enää ole. Kepun pitäisi tehdä sama ratkaisu kuin kokoomuksen jos Masa ei itse ymmärrä erota. Ei nauti enää pääministeriltä vaadittua luottamusta. Tekstiviestejä, rivojakin, saa lähettää, mutta ei valehdella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi susanin julkisuuteen vain sen takia, että ei syytettäisi seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Ilmainen huorahan se susan matille oli

Vierailija
2/5 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamispaikan ja muiden juttujen kohdalla meillä on vain valehtelija Susanin kertomuksia. Mihin uskoisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otteita poliitikon haastatteluista viikon varrelta:

Maanantai: " No joo, olenhan mä yhtä Leilaa tapaillut. Sillä on ihan hyvä perse mutta saa nähdä saanko mä sitä."

Keskiviikko: " Kyllä näitte ihan oikein, olin mä Leilan luona yötä mutta ei vielä herunut kun sillä on rättipäivät, loppuviikosta voi onnistaa!"

Perjantai: " En mä sitä Leilaa viitti tänään mennä treffaamaan, on illalla niin pitkään kokouksia ja sit pitää kyllä vähän katsoa futista ja ottaa kaljaa."

Lauantai: " No niin, nyt sain! Eihän Leila mikään gepardi enää ole kun ikää on melkein neljäkymmentä, mutta kyllä se tietää miten miestä käsitellään"

Jne jne

On se nyt ********* jos ihminen ei saa kertoa valkoisia valheita ihan soveliaisuussyistä! Antakaa sen Vanhasen olla.. Poliitikot ei saa edes töitään tehtyä kun keltainen lehdistö riepottelee heitä täysin tyhjänpäiväisten asioiden takia!

Vierailija
4/5 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nykytouhu on karmaisevaa. Kuka enää kohta voi ruveta politikoksi? Ja onko tuomitsijoitten joukossa yhtään TÄYSIN moraalisesti siveätä ihmistä?

Kyllä ne politikot kakkivat, naivat, pierivät ja tekstailevat ihan siinä kuin me tavalliset pulliaisetkin. Jotain tolkkua tähän median touhuun!

Vierailija
5/5 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tämä nykytouhu on karmaisevaa. Kuka enää kohta voi ruveta politikoksi? Ja onko tuomitsijoitten joukossa yhtään TÄYSIN moraalisesti siveätä ihmistä?

Kyllä ne politikot kakkivat, naivat, pierivät ja tekstailevat ihan siinä kuin me tavalliset pulliaisetkin. Jotain tolkkua tähän median touhuun!

Jos julkisuuteen olisi tullut tieto, että Vanhanen elää täydellisessä selibaatissa, olis se musta ollut suurempi uutinen kuin se, että hän itse asiassa harrastaa seksiä!