Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäreitä paikala, olen neuvoton!

Vierailija
16.04.2008 |

Kuinka voi neljästä lapsesta yhdestä tulla minun diagnoosin mukaan persoonallishäiriöinen ja narsistikin?

Voiko se olla periytyvää?

Olen neljä lastani kasvattanut samoin, etsinyt murrosiässä häntä, muita ei ole tarvinnut etsiä.

Isäni oli, voisiko juontaa sieltä?

Alkanut käyttää huumeita, opiaateja, vieroitushoidossa ja haluaa lopettaa ja alkaa jollain korvaushoidolla.

Onko toivoa???

Haluan häntä tukea mutta en voi auttaa ja tämä on ensimmäinen kerta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensinnä lopeta syyllisen etsintä. sitä et saa koskaan selville.

keskity hankkimaan hoitoa ja tee minkä voit.

ja hyväksy se että huumeista irtipääseminen on lopulta ihmisestä itsestään kiinni. sinä voit tehdä vain sen minkä voit. loppu on jonkun muun hallussa.

ja toivoa on. moni on noussut.

Vierailija
2/4 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksi lapsistasi käyttää huumeita? Olisin varovainen tekemään mitään kotidiagnoosi, jos nuorella on päihdeongelma. Mikäli käyttäytyminen on ollut aina haastavaa, niin silloin voi olla kyseessä persoonallisuushäiriö, joka kehittyy (ainakin osittain) kieroutuneen vuorovaikutussuhteen seurauksena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vain niin omahyväinen?

Hänellä todella eka kerta haluta hoitoon ja ensimmäisen kerran tiesin koko asiasta.

Nyt ei kuitenkaan halua kokonaan lopettaa, tuntuu jotenkin lohduttomalta.

Olin oikein ylpeä ja kerroin sen sen monta kertaa kun itse hakeutunut hoitoon mutta ei se ihan niin helppoa taida ollakaan.

Taitaa olla elämä pilalla, ikää ei paljon mutta kuitenkin reippaasti aikuinen.

Vierailija
4/4 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on jo sen ikäinen, että hänen täytyy ottaa vastuu hoidostaan, niin hänen nimen omaan täytyy. Vanhemmat ja perhepiiri tukevat, mutta eivät voi ottaa vastuuta kuiville pääsystä, koska se onnistuu vain käyttäjän oman tahdon alla.

Syyllisiä on turha etsiä tässä vaiheessa. Se vain vie voimia pois tärkeimmästä - kuiville pääsystä ja siinä tukemisesta.