Auttakaa mua rusketusvoideongelmassa!!!!
Mulla on tulossa juhlat, joissa mulla on olkaimeton puku. Olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni talven jäljiltä ja mä en mihinkään solariumeihin pääse.
Auttaako joku voide? Niin, ettei tahraa vaaleansävyistä pukua? Niin hienovaraisesti, ettei iho näytä tahraiselta ja tosi ruskealta? Että voi esim, naamapuuterit laittaa normaalisti?
Tarkoitan vain kevyttä tasaista sävyä, mitä keinoja, tuotteita on olemassa? En ole ikinä edes kokeillut!
Kommentit (6)
tarvitsee ainakin jonkun toisen levittämään
itseruskettavien a ja o:
-kuori iho
-kosteuta
-ruskeuta
-vaatii useamman kuin yhden käsittelyn
-käsien pesu levityksen jälkeen
jos oot kamalan vaalea, niin pigmentoidut kosteusvoiteet voi olla hyvä keino aloitella, tai sit vaalealle iholle tarkoitetulla itseruskettavalla.
suihku/ruiskurusketukset/solarium huomattavasti helpompi vaihtoehto
ei sisällä tuoksuja, muissa itseruskettavissa karmee lemu!
muista vaan hyvä kuorinta iholle ensin, vaikka muutamana päivänä, jotta rusketuksesta tulee tasainen. siinä dovessakin taitaa olla vaalea lle ja tummemmalle iholle oma voiteensa
Eli sun vaihtoehto on juurikin tuo itseruskettava. Itse teen aina näin:
3-4 päivää ennen juhlia aloitan rusketusprojektin. Sekoitan itseruskettavaa tavalliseen kosteusvoiteeseen n. 1/2 ja 1/2 ja lisään ruskettavan määrää päivä päivältä niin, että lopulta laitan vain vähän kosteusvoidetta. Iho pitää silti tietysti rasvata kosteusvoiteella ennen tätä, tuossa itseruskettajassa se on vain " liukasteena" , että levittyisi tasaisemmin. Kun olet levittänyt voiteen, kostutat vähän pumpulituppoa. Pyyhit tällä kyynärpäät, ranteet ja muut kriittiset paikat, esim. kyynärluun päälle jää usein raita. Älä huoli, huomaat nämä kohdat jo ekana aamuna, jos olet levittänyt epätasaisesti ja silloin ne ehtivät vielä lähteä pois ennen juhlia.
Itseruskettava levitetään aina illalla! Tällöin haju ei haittaa ja se saa vaikuttaa yön yli. Aamulla sitten suihkuun, jossa väri vielä tasoittuu (haalistuu) inan. Oleellista on aloittaa projekti ajoissa, ettei niin että vikana iltana iskee paksulti voidetta. Tällöin jää rajoja ihan varmaan.
Uskon Ap, että näillä keinoin saat kauniin sävyn.
Vierailija:
ei sisällä tuoksuja, muissa itseruskettavissa karmee lemu!
Tyhmä ap kysyy edelleen...