Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BRIOn junarata, minkäikäiselle?

Vierailija
03.12.2008 |

Hei,

leikkiikö 4-vuotias Brion junaradalla? vai onko ihan taaperoiden juttu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikki kehittyy taitojen mukaan, junat kuljettavat tavaroita lastenhuoneiden välillä ja niiden ympäristöön on tehty vaikka mitä rakennelmia

Vierailija
2/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mun 17 ja 18 vuotiaat kaverit :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2-vuotiaalle

Vierailija
4/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajateltiin nyt jouluna ruveta "keräämään" tätä sarjaa taaperolle (1,5v) elikkä aluksi yksinkertaisempia ja keväällä ja kesällä jo sitten kaikkia asemia ja tavarakuljetuksia ja muita "lisäosia" mitä tähän on saatavilla

Vierailija
5/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion rataan sopivia jatkoja löytyy ainakin Ikeasta,Biltemasta. Sieltä saa vielä kaikkia kivoja juttuja, jolla pystyy tekemään erilaisia ratoja.

Vierailija
6/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pienempi sisko alle 3v leikkii ja rakentaa myös. Eli hyvin sopii jo 3-vuotiaille.

Vierailija
7/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika taisi saada brion junaradan 2-vuotiaana ja silloin leikki oli lähinnä sitä, että äiti rakensi radan ja äiti ajoi junalla. Nyt vasta lähemmäs 3-vuotiaana poika on alkanut leikkiä radalla itse, kun osaa sitä jo itse rakentaa ja kuljetella vaunuja.

Vierailija
8/8 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsi oli nähnyt sellaisen kaveriperheessä ja oli aivan innoissaan. 3-vuotiaana alkoi jo rakentaa jonkunlaisia järkeviäkin ratoja mutta odotan että radan suurin anti tulee joskus 4v:n jälkeen kun lapsi ihan oikeasti tekee esim siltoja, risteyksiä ja ostetaan hänelle patterikäyttöisiä junia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän