Ei hyvää päivää.. help!
Laitan tän tännekin tuon lokakuisten lokeron lisäksi...
Mulla menee edelleen niiiin putkeen tää työsuhde... :(
Ensin oli se viikon sairasloma megavuodon takia.(Oltuani puoli päivää töissä ekana työpäivänä.) Sit olin viime viikolla 2 päivää töissä ja selkä kramppasi: noidannuoli, eilinen viimeinen saikkupäivä. Eilen tein tunnin " koelenkin" pojan kanssa nähdäkseni miten selkä kestää 8-10 tunnin työpäivää (seisomatyötä). Lenkki meni ok mut illalla alkoi jomotus ja veto. Viime yöstä 90% meni valvoessa ja pyöriessä. Näin paljon tää ei oo vielä kertaakaan särkenyt koko " vamma-aikana" ! :( Muut yöt oon sentään saanut jotenkin nukuttua vessassa juoksemista lukuunottamatta. Lonkat toki on jomotellut jo muutaman viikon mut ei ne oo nukkumista häirinnyt. Nyt toi alaselän notkon kohdalla oleva pahin kipupiste (pienine ystävineen ympäristössä) säteilee kipua ylemmäs puoleen selkään ja alas päin puoleen reiteen... Ei paljon naurata. :´( Sitten kun vielä kuulun niihin onnellisiin joille toi Panadol on lähinnä huono vitsi. On kokeiltu vaikka mitä lihaksia rentouttavia voiteita mut tuloksetta.
Kellään kokemusta vastaavasta, kauanko on kestänyt?
Määitte & Mini08 14+5
Kommentit (2)
Voisihan se auttaa, mut kun pahimmista kipupisteistä tuntuu et ei tarvi kuin ajatella et joku koskee niin vihlaisee aivan älyttömästi...:O
Eilen illallakin lämmitettiin kaurapussi pariin otteeseen tuohon selälle ja ihanainen avomieheni hieroi siihen lihaksia rentouttavaa voidetta ihan kevyesti, kuten joka ilta, mut eipä tunnu mikään auttavan. :(
Määitte & Mini08 14+5
Jos joku sais niksauteltua selkää niin, ettei siihen koskisi...
Mulla aina välillä jotenkin lantioluut niksahtaa silleen, että vihloo ihan kauheasti vasemmalta alaselästä. Sit kun saa sitä väänneltyä ja käänneltyä ja kuuluu naks, niin kipu helpottaa. Itsellä tämä on tuttu ilmiö raskauksien aikana. Lantioluut löystyy ja ne jotenkin menee helpommin huonoon asentoon. Mahan kanssa tuo naksauttelu on tietty hieman hankalaa..
Tytteli-83 rv 33+2