Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ihmeellisin asia minkä olet oppinut täältä? Mistä et ole ikinä ennen kuullutkaan

Vierailija
15.04.2008 |

Mä en ole ikinä kuullut että jogurttia voi tehdä itse. Kertokaa lisää tällaisia juttuja. Tästä lähin teen aina itse.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opin kääntämään pestävät pyykit nurinpäin.

Vierailija
2/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ole ikinä kuullut että jogurttia voi tehdä itse. Kertokaa lisää tällaisia juttuja. Tästä lähin teen aina itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen just toisinpäin, eli käännän oikeinpäin ennen koneeseen laittoa niin ei tarvii sit märkinä käännellä tai sitten kun ovat kuivuneet

Vierailija
4/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimurkkupojan huoneessa kone ja hän jo tuossa nukkui, oli vaikeaa kun niin nauratti.

mm, tämän opin 3M

Vierailija
5/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aio kokeilla kotona

Vierailija
6/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä teen just toisinpäin, eli käännän oikeinpäin ennen koneeseen laittoa niin ei tarvii sit märkinä käännellä tai sitten kun ovat kuivuneet

Vierailija
7/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut yllätys se kuinka paljon on ahdasmielisiä ja mielipiteissään mustavalkoisia ihmisiä. Totta kai tietysti kirjoittelu on kärjistettyä, mutta silti.

Vierailija
8/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka synnyttäisivät vaikeavammaisenkin kärsimään

Vierailija
9/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mulle oli uutta että oikeasti (?) on paljon (?) ihmisiä, jotka mieluummin elävät valheellisessa illuusiossa onnellisesta liitosta kuin tietävät totuuden, että toinen pettää.

Vierailija
10/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ne pyykit muuten haalistuu ihan yhtä lailla pesi ne oikein- tai nurinpäin.

Vierailija
11/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitten mulle oli uutta että oikeasti (?) on paljon (?) ihmisiä, jotka mieluummin elävät valheellisessa illuusiossa onnellisesta liitosta kuin tietävät totuuden, että toinen pettää.

Vierailija
12/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas juurikin itsekkyys ajaa meidät niitä lapsia tekemään. :/

Vierailija
13/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että on niin paljon naisia, jotka eivät ymmärrä ihmisten olevan monella tavoin erilaisia. Esim luullaan yhden kasvatusmetodin soveltuvan kaikkiin lapsiin.

Vierailija
14/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin pitää kutsukorttiin kirjoittaa että älä missään nimessä muista hääparia millään lahjalla. Ja jos pitää vihkitilaisuuden ja hääjuhlan eri aikaan niin silloin vielä vähemmän kannattaa odottaa lahjoja.

Vierailija
15/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut käynyt mielessäkään. Tuli vaan 7 vuotta myöhässä tuo tieto.

Vierailija
16/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että oikeesti jonkun mielestä on ok synnyttää vaikeavammainen lapsi joka elää vaan muutaman tunnin. Mutta saa sit vissiin kuolla onnellisena äitinsä käsivarsille. IDIOOTTI!!!

Vierailija
17/17 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pesukoneeseen pitää laittaa huuhteluaineen sijaan ETIKKAA. En vieläkään tiedä uskonko koko juttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän