Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pettää jos ei saa kotona aina kun haluavat.

Vierailija
15.04.2008 |

Tulipahan itsekin tämä koettua oikeen kantapään kautta. Isäntä kun jäi rysän päältä kiinni salarakkaansa luota, niin alkoi mulle huutaa, että oli jo vuoden verran ollut onneton ja miettineen eroa, koska seksiä oli liian harvoin. Salarakkaalle oli surkutellut, kuinka kamala lahna vaimo kotona on jne. Oli kusettanut salarakkaalle, että asutaan vain yhdessä lasten takia yms. sontaa. Onkohan tää ihan yleinen tapahtumamalli, tuntuu et kaikki vieraissa käyvät ukkomiehet käyttäytyy täysin samoin!?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti sullakin on vaan ollut suhde jonkun muun kuin MIEHEN kanssa. Sellainen taas pettää joka tapauksessa ja aina keksii jonkun tekosyyn.

Vierailija
2/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... myös naiset pettävät - samoista syistä.

Kaikki miehet eivät petä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ois ainakaan omasta ukostani uskonut. me oltiin oikeesti onnellisia, en vain halunnut joka päivä kuten hän, koska ihan oikeesti väsytti ku sai paimentaa kakaroita kaiket illat.

ap

Vierailija
4/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ryhdy seksiä harrastamaan jos ei huvita! väärinhän se toista kohtaan olisi jos antaisi vain säälistä tms.

ap

Vierailija
5/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehelle ei anna aina kun se haluaa niin se hakee pillua vieraista.

Vierailija
6/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mieheni lukisi näitä viestejänne se oikeasti loukkaantuisi. Jos jonkun mies on keskenkasvuinen ja yrittää syyllistää vaimoaan, koska pettää, ei se tarkoita, että kaikki miehet menisivät " pillun perässä" . Normaali ihminen osaa kertoa, mihin se on parisuhteessa sitoutunut (yleensä kumppaniinsa ja pidättäytymään mm. seksistä muiden ihmisten kanssa). Jos ihminen ei osaa sitoutua/pidä kiinni sitoutumisestaan ei hän ole ihan sujut itsensä kanssa. Oliko se sun miehesi mielestä ihan jees käydä panemassa halukkaampaa naista? Mitä hän ajatteli sinun tästä ajattelevan? Oliko se " salarakkaalle" ihan jees tilanne? Aikalainen soppa teillä.

ps. seksiä voi olla myös yksin ja siten voi tyydyttää omat tarpeensa. Kysy mieheltäsi ymmärtääkö hän tämän?

Vierailija
7/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella vastenmielistä alistamista, jos naisen olisi pakko täysin omista tunteistaan välittämättä aina tyydyttää miehensä halut. Ei sovi minulle, mieluummin olisin yksin tai etsisin sellaisen miehen jonka kanssa halut osuvat yksiin.

Vierailija
8/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun se sattuu olemaan mies, joka ei ole halunnut seksiä yli puoleen vuoteen!

Minä en ole pettänyt, en edes ajatellut moista.

Vierailija
9/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko saada mun miehen eikä lähde vieraisiin. Kaikki miehet eivät ole niin kovasti seksin perään että hakis salaa jos ei aina kotona saa.

Vierailija
10/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks vaan, että vähän sitten pyytelit anteeksi ja menit itseesi, ja huomasti, että toden totta, syyhän olikin sinussa?

Vierailija
11/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkais kyllä hälytyskellot soimaan jos joku ukkomies tulis baarissa kitisemään ja haukkumaan vaimoaan! saa kyl olla aika tyhmä ämmä jos tollaseen uskoo! aika säälittävä tapaus, ei taida itseään kunnioittaa kun antaa kusettaa noin pahasti.

Vierailija
12/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mäkin luulin

Vierailija:

en ois ainakaan omasta ukostani uskonut. me oltiin oikeesti onnellisia, en vain halunnut joka päivä kuten hän, koska ihan oikeesti väsytti ku sai paimentaa kakaroita kaiket illat.

Sinun kokemuksesi eivät mitenkää kumoa yleistystäni - kuten ei myöskään tuossa ylempänä ollut " en mäkään oo saanu puoleen vuoteen..." -kommentti.

Kenekään ei toki pidä alentua seksiin tahtomattaan. Ja toisaalta parisuhteeseen ei aleta, jotta saisi " harrastaa seksiä yksin" . Go figure.

Et ole ilmeisesti vieläkään valottanut, minkälainen teidän eriävä näkemyksenne seksin MÄÄRÄSTÄ oli - se auttaisi meitä muita vähän tulkitsemaan tapaustanne.

Vierailija
13/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko halus useita kertoja päivässä, enhän mä sellasta jaksa! ite olin tyytyväinen pariin kertaan viikossa, tosin halut kuitu ku toinen oli kokoajan vonkaamassa ja syyllistämässä.

ap

14/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti erotomaani -> Ulos

Vierailija
15/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa mieheltäni tarpeeksi, ei tulisi mieleenkään lähteä vieraisiin! =)

Kaikki miehet eivät petä, piste! On olemassa miehiä jotka kestävät selibaatin tai jopa itse sitä haluavat. Minulla on sellainen mies.

Vierailija
16/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se teidän mies kaikkien vieraidenkin isä?

Vierailija:

Isäntä? Onko sun mies sulle isäntä? Niinkuin koiran isäntä? Miksi ette ole tasavertaisessa parisuhteessa?

Vierailija
17/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ihan tavallisia työtätekeviä asunnossa asuvia kaupunkilaisia. Ei ole isäntiä taikka emäntiä. Eikä olla herroja taikka rouviakaan.

Vierailija
18/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ukko halus useita kertoja päivässä, enhän mä sellasta jaksa! ite olin tyytyväinen pariin kertaan viikossa, tosin halut kuitu ku toinen oli kokoajan vonkaamassa ja syyllistämässä.

Olit tyytyväinen, halut kuihtu - eli loppujen lopuksi ei seksiä ollenkaan, tai huonoa sellaista? Miksi aloitte alunperin olemaan toistenne kanssa, jos halut eivät ole kohdanneet? Vai oliko joskus paremmin? Lapset vaikutti?

18

Vierailija
19/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä täällä AV:lla, että Seksi-puolella on usein ilmoittautunut naisia, jotka ovat pettäneet miehiään ihan samoista syistä - tai ihan muuten vaan vaihtelun halusta.

18

Vierailija
20/22 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolesta hakekoo sit muualta, jos mieli tekee, kunhan ei jää kiinni. Se oliskin sit siinä, vai olisko?

Myönnän ettei mieli ole tehnyt enää aikoihin tai oikeestaan kun lapset syntyi. En ymmärrä mikä mua vaivaa, pitäis varmaan lekuriin mennä : (

Kellään ei voi olla niin hiljaista kun täällä ja muuten meillä menee ihan tosi loistavasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi