Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä olet puolisosi kanssa yhdessä?

Vierailija
15.04.2008 |

Perustele!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on tämän tarinan huono puoli. Oltiin kumpikin niin humalassa tavatessamme, ettei muisteta sitä kunnolla. Aamulla vain todettiin, että jaa päivää, taidettiin harrastaa yöllä seksiä. Ja koska kumpikaan ei muistanut siitäkään mitään, sovittiin, että se oli varmaan ihan sairaan hienoa ja naurettiin päälle. Tästä sitten huomattiin, että kappas, me vielä nauretaankin samaan aikaan ja nyt sitten ollaan naimisissa ja mietitään, että mitäs, kun lapset kysyy, että kuinka te äiti ja isä tapasitte. No, opiskelijabileissä.

Vierailija
2/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin valita uudelleen. Toisaalta meillä on ihanat lapset. Mutta avioliitossa pysyn kun olen kerran niin luvannut. En ole onneton, välillä vain tuntuu että olisi melkeinpä ihan sama kuka tuon miehen tilalla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. miehen sotkuja siivoava, masentunut äiti :(.

Vierailija
4/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä liki 20 vuotta

Vierailija
5/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oten en mä sitä kenellekään muulle anna.

Vierailija
6/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä tietty haittaa sekään, että titteli käyntikortissa on komea ja perhe-elämämme on sellaista, että myös minun on ollut mahdollista hankkia näppärä titteli itselleni.

Vierailija
7/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei ikinä minua halunnut. Niinpä tyydyin tähän ns. kakkosvaihtoehtoon, joka on kyllä ollut ihan hyvä valinta.

Vierailija
8/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin miksi ylipäätään rakastan miestäni, mikä hänestä tekee rakkuteni arvoisen. Kyllähän meillä välillä ihan hauskaa on ja seksikin sujuu, mutta ei mieheni ole elämänimies...

Vierailija
9/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään itkin hänelle sitä, kun minulla on paha olla eikä hän edes lohduta. Mies ei sanonut sanaakaan, antoi minun vollottaa niin kauan että aloin yökkimään. Tuli kyllä erittäin selväksi, että kumppaneita emme ole enää :(.

Vierailija
10/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla ei häntä olisi, olo olisi ihan puolikas. Me pidämme lasten ohella toisistamme huolta. Viihdymme toistemme seurassa. Luotamme toisiimme.

Naimisissa 17 v.

Vierailija
11/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös mun lasten isä, hyvä sellainen. Ja mä saan siltä hyvää seksiä, ihan hauskakin se on.

Vierailija
12/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lähteä tässä nyt asiaa tarkemmin miettimään. =/

Vierailija
13/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän minua. Olemme hyviä ystäviä ja seksi on täydellistä. Tietysti on sitten nämä yhteiset lapset ja talo ja autot ja firma...mutta niitähän meillä ei olisi ilman tätä rakkautta. Yhdessä ollaan oltu 19 vuotta.

Vierailija
14/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
15/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisekseen ei ole mitään isoja ongelmiakaan. Olisi sekä lasten kannalta että taloudellisesti tyhmää erota. Mutta kyllä rakkaudentunteet on haihtuneet aika ohuiksi...

Vierailija
16/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä arvoja

Yhteisiä mielenkiinnon kohteita

Yhteinen omaisuus

Vierailija
17/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viihdytään yhdessä, meillä on yhteisiä unelmia ja meillä on ihana perhe. Siinä on syitä ihan riittämiin. Jos 2 ihmistä rakastaa toisiaan ja viihtyy toistensa kanssa niin tietysti sitä ollaan yhdessä.

Vierailija
18/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä. Ehkä kiintymys ja lapset. En oikein tällä hetkellä ole varma, onko suhteessamme aitoa rakkautta.

Vierailija
19/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja se nauraa mun jutuissa oikeille kohdille. Plus että sillä on komeat hauikset ja samperin hieno luonne. Onhan se joskus vähän neuroottinen, mutta ei se haittaa, kun se on muuten niin täydellinen. Isänä, aviomiehenä ja unileluna. Eikä tietty haittaa sekään, että titteli käyntikortissa on komea ja perhe-elämämme on sellaista, että myös minun on ollut mahdollista hankkia näppärä titteli itselleni.

Me ollaan vain niin hyvä tiimi. Ja vielä toinen maininta niistä hauiksista.

Vierailija
20/23 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorastaan rupesi kateus vaivaamaan, huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi