Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus pilaa kaiken?

Vierailija
15.04.2008 |

Olen seurustellut jo jonkin aikaa itseäni kuusi vuotta nuoremman miehen kanssa. Itseasiassa ikäeromme näyttää ulospäin varmaankin isommalta. Itse alan jo saamaan harmaita hiuksia äitini tapaan jo alle nelikymppisenä. Sukurasitteena myös raskaat yläluomet, jotka tekevät ilmeestä väsyneen ja valahtaneen. Olen vasta laihduttanut melkein 15 kiloa, HUH! Mies on ikänsä liikkunut paljon ja on muutenkin melko hoikka ja jäntevä.

Miehen innokkuudesta ja välittämisestä huolimatta, sekä petissä että sen ulkopuolella, tunnen itseni edelleen samaksi lihavaksi lehmäksi. Aina silloin tällöin puristelen vatsanahkaani sormien välissä ja yritän kohotella silmäluomiani.

Kurkkua karvastelee ajatella että jonakin päivänä hän lähtee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pikkuhiljaa ajat juuri tuolla käytöksellä hänet toisen syliin. Niin se vaan menee. Rakasta itseäsi, jotta voit rakastaa muita. Arvosta itseäsi, näytä hänelle, että arvostat itseäsi. Miehet pitävät itsevarmoista naisista (joku tolkku tietenkin..) näytä myös himosi häntä kohtaan. Jos hän saa sinusta täyden tyydytyksen, miksi ihmeessä hän lähtisi luotasi !

Elä ja nauti elämästä miehesi kanssa !!!!!

Vierailija
2/2 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siksi anna periksi pikkurillillistäkään, se vie koko käden ja elämänkin.

Ei ole helppoa alkaa rakastaa itseään, jos ei sitä jo tee. Mutta jotenki sun pitäs saada itseluottamus kohdalleen. Mieti nyt miten upea oletkaan! Sulla on itseäs nuorempi mies, ei paha juttu ollenkaan eikä sellainen, mitä joka naisella on. Jotain ihmeellistä ja ihanaa juuri SUSSA täytyy olla, kun mies on suhun rakastunut!

Lisäksi 15 kilon pudotus on sellainen juttu mitä ei joka tyttö saa ikinä aikaan. Sulka siitäkin hattuusi!

Miten miehesi suhtautuu, kannustaako, kehuuko, kiitteleekö? Jos vastaus on kyllä, niinkuin luulisin, niin ala uskoa miestä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla