Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kannattaa myydä vähän käytettyjä äitiysvaatteita?

Vierailija
15.04.2008 |

Onko niille yleisesti kysyntää käytettyinä? Mulla on muutamat farkut, suorat housut, hameita, puseroita jotka on hyvässä kunnossa, osa ihan 1-2 kertaa päällä olleita, ostettu äitiysliikkeistä.

Olen tosi kokematon kirppis/huutismyyjänä, siksi kysynkin vinkkejä hyvästä paikasta myydä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIPPA! Täällä olis myynnissä kasa äitiysvaatteita ostettu 2012-2013 ja tosi vähän käytettyjä! Suurin osa mun mammavaatteista on sellasia että niidä myydään edelleen kaupoissa samaa mallia yms :) kaikki kokoa xs-l eli joka lähtöön :)) ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa jennamaria22@hotmail.com

Vierailija
2/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku oikein hyvä niin laita näyteikkunaan. Äitiysvaatepuolella toimii, koska näyteikkuna ei ole ylipitkä. Samalla saat mainosta muille vaatteille kun laitat joko linkin myyntikohteisiisi tai maininnan, että katso nimimerkkini takaa muutkin myymäni äitiysvaatteet. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä laitetaan näyteikkunaan?

Vierailija
4/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulla pääset niihin sulkeutuneisiin. Näyteikkunaan saat kohteen kun ensin laitat ilmoituksen " ihan normaalisti" ja sitten sen ilmoituksen kautta. Sulle myyjänä aukeaa kohde missä on lisätoimintoja esim. just tuo näyteikkuna, huudon sulkeminen, lisätietojen lisääminen, jne...

Vierailija
5/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta että menevätkö nämä äitiysvaatteet noin suunnilleen hyvin kaupaksi, siis ovatko edes haluttuja?

Olen kuullut, että vauvanvaatteet menee huutiksessa hyvin. Voisi kuvitella että äitiysvaatteetkin menis, kun ovat niin lyhyen aikaa tarpeellisia. Mutta mitenköhän on...

Vierailija
6/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vähän minkätyylisiä ja minkä kokoisia? Olen itse 38 / 170 cm eli ihan normaalikokoinen. Tykkään vähän tyyrimmistä vaatteista ja sellaisesta smart casual -tyylistä.

Vierailija
7/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet on kokoa 40, olen itse 178cm pitkä, eli taitavat olla sulle sen yhden koon liian isoja.

Mulla on sekä työvaatetta (esim siistit harmaat suorat housut ja kaunis kirjailtu hame, paitoja) että rennompaa, just farkkuja, farkkuhame...

Vierailija
8/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saat varmasti huutiksessa myytyä, kuulostavat kivalta.

Muista laittaa vaatteen merkki jo otsikkoon, jos ovat esim. Boob-, Noppies- tai vaikka Mamalicious-merkkisiä, se nopeuttaa myyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä