Lue keskustelun säännöt.
Yöimetyksestä vieroittaminen
15.04.2008 |
Yöimetyksestä vieroittaminen
Hei!
Kertokaapa miten ja milloin olette vieroittaneet vauvanne yöimetyksestä? Omani on 6.5 kk ja mietin lopettamista, sillä jaksaminen alkaa olla vähissä. Vauvallani on myös eroahdistus alkanut, joten mietin tuleekohan vieroituksesta mitään eroahdistuksen aikana.
Myy
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No meillä on varmaan ollut alusta asti aika helpot yöt. vauva on syönyt alussa vain kaksi kertaa yössä, nyt vain kerran ja sekin ajoittuu 4-5 maihin aamuyöstä. (vaikka nukkumaan mennään yleensä 9-8 aikoihin.) Itse olen pidentänyt yösyömisen väliä niin, että kun lapsi on herättänyt syöttämään olen vain antanut tutin suuhun. Jos vauva ei ole siihen tyytynyt olen ottanut syliin ja laittanut vauvan rauhoituttua takaisin..joskus olen kulkenut vähän että lapsi rauhoittuu.. Asiaa on ehkä auttanut se että en ole antanut lapsen nukahtaa öisin rinnalle vaikka makuulta syötänkin. Vauva on itse oppinut nukahtamaan ilman maitoa. Moni lapsi herää öisin vain tottumuksesta eikä nälästä.
Pari yötä voi mennä rauhattomasti tai jopa huutaen mutta yleensähän nuo opettelut vaatii hyviä hermoja.
Tsemppiä vaan kokeilemaan..Itse en ole niin tarkasti seurannut muiden ohjeita vaan ole yrittänyt itse soveltaa meille kaikkein parhaiten sopivaa..Pikkuhiljaa voi saada parempia tuloksia kuin isoilla harppauksilla.