Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltainen Kettu Merituulessa - onko joku jo käynyt?

14.04.2008 |

- oliko hyvä valikoima? ts. löytyikö paljon kokoja?

- millainen palvelu?

- onko kenkiä?

Mietin vaan, että kannattaako lähteä vai tilailla tuolta nettipuolelta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovalikoima on aikalailla sama kuin netissä mutta vaatteita enemmän sillä liikkeessä on myös sellaisten merkkien vaatteita mitä ei myydä netissä (esim. Ticket2heaven, Reima, Pikku Stikkari, Decoy jne.)Myös kenkiä oli vähän, lähinnä Timberlandia.

Puoti on pieni mutta ihanan värikäs sillä vaatteet ovat värikkäitä.Palvelu oli oikein ystävällistä joten asioin varmaan jatkossakin.Jos kuitenkin ostat esim. Idat merkkiä niin valikoima on netissä ilmeisesti suht sama kuin kaupassa.Toivottavasti tieto ei ole väärä:/

Vierailija
2/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä katsomalla paljon valikoimaa oli varsinkin pienille (alle 130 cm). Kovin pieni liiketila, mutta sanoivat että laajenee pian. Eli oli vähän hankala saada käsitystä mitä kaikkea oli kun oli niin täyteen sullottu. Palvelu erittäin hyvää, minkä vuoksi varmasti asioin siellä jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan ihana värien tulva! Ja hyvä palvelu. Tavaraa on tosiaan paljon ahdettu pieneen tilaan, joten hahmottaminen hankalaa siksi. Mutta kyllä minä kassillisen ostettavaa löysin.

Vierailija
4/8 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääpä lähteä katsomaan. Meille kun tarvitaan alle 90 cm vaatetta ja valikoima kuullosti hyvältä.

Kiva, että Espooseen tulee vaihtoehtoja Pikkukipparille!

Vierailija
5/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kävi Ketussa ja kyllä hän sieltä ohjeitteni perusteella vaatteita löysi. Näytti siltä, että voisi mennä sinne toistekin. Onko muuten Espoonlahdessa sijaitseva Mimona (www.mimona.fi) sinulle tuttu? Olen käynyt siellä vain kerran, joten en osaa sen tarkemmin liikkeestä mitään sanoa. Se sijaitsi ainakin silloin Ulappatorin puolella eikä siis siinä rakennuksessa, missä on Seilori, Lindex, BR jne.

SL-mamma:

pitääpä lähteä katsomaan. Meille kun tarvitaan alle 90 cm vaatetta ja valikoima kuullosti hyvältä.

Kiva, että Espooseen tulee vaihtoehtoja Pikkukipparille!

Vierailija
6/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin jo kysyä, että tarkoitatteko Espoon Suomenojan Merituulta vai jotain ihan muuta muualla Suomessa. Olin satavarma, että ko. kauppa sijaitsee tietty jossain ihan muualla.. Positiivinen yllätys, että Espoo saa jotain uutta! Täytyy käydä katsomassa, löytyykö sieltä jotain erilaista kuin muista lähiseudun liikkeistä.

Vierailija
7/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla " kahvikioski" ja hirsitalojen esittelytila tms. - ei ihme että et ole noteerannut ;-).

Itse kävelin ohi kun huomasin jo päällepäin että taas vaan :-/ ihan vauvoille ja pikkulapsille.

Violette:

Aioin jo kysyä, että tarkoitatteko Espoon Suomenojan Merituulta vai jotain ihan muuta muualla Suomessa. Olin satavarma, että ko. kauppa sijaitsee tietty jossain ihan muualla.. Positiivinen yllätys, että Espoo saa jotain uutta! Täytyy käydä katsomassa, löytyykö sieltä jotain erilaista kuin muista lähiseudun liikkeistä.

Vierailija
8/8 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten ihme, etten ole huomannut. Sen verran kiireessä tulee juostua ohi. Joku alussa mainitsi, että alle 130-senttisille Ketussa löytyy, ja se riittää vielä meille vielä vähän aikaa. Yleensä on kyllä niin, että niitä suurimpia kokoja on vain muutamia malleja. Kuka perustaisi kaupan yli vaippaikäisille - alle teini-ikäisille?! Pitää varmaan itse ruveta.

Kävin Sellon Vipanat-kaupassa eilen eka kerran jouluostosten jälkeen, ja totesin, että sielläkin valikoima on suunnattu ihan pienille paria t-paitaa lukuunottamatta, mutta ne pari olivatkin sitten tosi kivoja. Ihana kauppa kyllä muuten. Toinen tämänhetkinen suosikkini on Ompun Urban a / Schoffa, jossa lapsille on vain vähän tavaroita, mutta itselle, miehelle ja kotiin löydän aina jotain kivaa ja muka niin tarpeellista.