Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän itseäni hyvänä äitinä, koska jaksan ulkoilla, imetin pitkään ja lapsella on kestovaipat.

Vierailija
14.04.2008 |

Tänäänkin oltiin melkein 3 tuntia yhteensä pihalla ja läpi talven ollaan melkein joka päivä oltu ainakin tunnin verran.

Imetys kesti 1 v 4 kk.

Kertisvaippoja ei olla käytetty ekan kuukauden jälkeen lainkaan. Tällä hetkellä puolitoistavuotias käy potalla monta kertaa päivässä ja vaippoja kastuu vain pari päivässä.

Ai niin, mulla on vain tämä 1 lapsi joten jaksan hoitaa hänet viimeisen päälle. Teen itse ruuat lähes aina jne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ovat olleet kertakäyttövaipoissa (nuorempi edelleen), ovat syöneet pääasiassa purkkiruokaa ja ulkoilemme fiiliksen mukaan - joskus usemman tunnin päivässä ja joskus taas ei ollenkaan (huonolla säällä). Ja töihinkin meinaan lähteä ensi syksynä, kun kuopus on kaksivuotias. Silti olen mielestäni hyvä äiti, sillä minä mittaan hyvän vanhemmuuden vähän eri tavalla. Mutta uskon myös, että sinäkin ap olet hyvä äiti!

Vierailija
2/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa ulkoilla läheskään joka päivä, lapsella käytetään kertiksiä, ja meillä syödään paljon valmisruokaa. Imetän sentään vielä... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan