Kerro sen tytön etunimi, jota teinivuosinasi pidettiin helppona nakkina. Aloitan:
Kommentit (18)
Neitsyyteni menetin 19-vuotiaana kihlatulleni.
herjaa omiaan. hävettää teidän puolesta.
pitää olla huorien ja hullujen puolella!
Miiralla oli monta poikaystävää aina yhtä aikaa, ja kun halusi erota jostakusta, muttei uskaltanut jättää, niin petti tätä, ja pisti sanan kulkemaan tälle jätkälle muiden kautta.
Emmi taas oli hyvä kaverini, mutta antoi pillua esim. siideristä.
Maailman ihanin ihminen, ja syy tähän pillunjakeluun kasvatuksessa. (äitinsä matkusti ympäri eurooppaa ja maksoi matkalla kaiken pillullansa, meni egyptiläisen miehen kanssa naimisiin tunnettuaan hänet kaksi tuntia, löi tämän Emmi-tyttärensä kanssa vetoa, että pystyykö hän samaan kun äitinsä, eli panemaan yli 60 jätkää ennen kun täyttää 14, Emmillä on myös pikkusisko, jonka ensimmäinen sana oli kyrpä, Emmin opettamana)
Eli ei välttämättä ole aina haukkumista nämä helppo nakki jutut. Myönnän, että Miirasta en pitänyt, johtuen siitä, mitä hn teki muutamalle poika puoliselle kaverilleni, mutta Emmi on edelleen sydämmessäni.
joka meni myöhemmin naimisiin lattarimiehen kanssa ja tuli petetyksi yli100 kertaa tietämättään. Sokea voi olla ihminen kun on olemassa vain minä ja minä.
Naisten tapa kontrolloida toisiaan. Mikä tuokin luulee olevansa -mentaliteetin kaunein kukkanen.
Ei häntä haukuttu, lähinnä säälittiin. Teinialkoholisti vanhempien ainokainen joka haki hyväksyntää joka sylistä. 25v puukotti 60v poikaystäväänsä ryyppyporukassa. 32v teki itsarin.
Tulinpa surulliseksi, kun sainkin pitkän nimilistan luettavakseni. Ketään Maria ei ole olemassa. Olin itse sellainen perusteetta huonomaineisena pidetty tyttö, tietyissä piireissä. Aika ei ole muuttunut, nainen on naiselle susi ja naisille on eri säännöt edelleen. Toisen seksuaalihistoria ei kuulu toiselle. Kenelläkään ei ole oikeutta tuomita toista. AP
Olet erittäin ilkeä ihminen, häpeä. Aloituksesi kuuluu: kerro sen tytön nimi... eikä esim. mitä mieltä olet ns. tytöistä jotka antoivat kenelle tahansa, jos kerran halusit herättää keskustelua. Älä edes viitsi jeesustella nyt. Olet kyllä naurettava.
Tosin totuus ei ehkä olisi tullut samalla tavalla esille kuin nyt. AP
Mulla on paljon kavereita, joita pidän helppona nakkina, he myös itse heittävät läppää siitä, että " mä oon niin heppo, ettei tarvi ku oikee lause sanoo, ni mä oon jo mennyttä" Ei silti tulisi mieleenkään heitä haukkua tai huoritella.
Että minusta on itseasiassa hienoa, että ihmiset heittäytyvät hetkeen, on kyse sitten ihastuksesta tai seksistä. Miksei saisi olla helppo?
Itse olisin mielelläni helppo nakki, mutta olen luonteeltani liian pohtiva ja suunnitelmallinen. Mietin todella pitkään ennenkun uskallan lähteä mukaan mihinkään juttuun.
Onko mukavaa pitää olla tyttöjä halventavaa kulttuuria, josta omakin tyttörenne saattaa joutua katkerasti kärsimään? Kateelliset luokkakaverit alkaa levittää perättömiä juttuja, varhain kehittyvää haukutaan huoraksi koska tissit on isommat kuin muilla jne... Hävetkää.
Olin suosittu tyttö poikien keskuudessa, nätti tyttö, mutta vaikka olin ja pysyin neitsyenä, kateellisten tyttöjen puheissa olin ihan huora. Jäi kyllä arvet vuosiksi!
ja sitä on haukuttu koulussa huoraksi. TE olette siihen itse syyllisiä.
Vierailija:
Olin suosittu tyttö poikien keskuudessa, nätti tyttö, mutta vaikka olin ja pysyin neitsyenä, kateellisten tyttöjen puheissa olin ihan huora. Jäi kyllä arvet vuosiksi!
että en ollu nätti eikä juurikaan kavereita samassa koulussa. Sain autokyydin naapurin nuorelta mieheltä aina toisinaan (kun koulun jälkeen linkku kiersi yli 1½h ennenkuin olin kotona) kotiin ettei menis koko iltaa bussissa ja siitäpä levis nuo huora-jutut. Olipas kiva kuulla 7-9lk joka ainoa päivä sen miljoona kertaa olevansa huora:(
Arvet tosiaankin jäi ja voi,voi niitä reppanoita neitsyyden menetin aviomiehelleni enkä missään discossa tuhannen humalassa niinkuni useimmat haukkujista. Enkä ajatellut että sekään ois heistä huoraa tehnyt. Mikähän teki minusta? Se että ajattelivat mun makaavan itseäni vanhemman nuoren miehen kans?? Ei vissiin termi ja sen merkitys ollu oikeen selvillä. Mut loukkasi se vaikka tiesin itse sisimmässäni mikä on totuus.
kaikki tietää Marin, Lauran, Annan, Jennin, Samin, Janin...on se aikakin, että tulee vähän variaatiota nimiin -- onneksi ihmiset on nykyään rohkeampia.