Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oikeus loukkaantua?

Vierailija
14.04.2008 |

Olin viikonlopun reissussa ja mies oli yksin kotona. Soiteltiin viikonlopun aikana joka päivä ja juteltiin melko paljon puhelimessa ja ymmärsin puheittensa perusteella että hän ikävöi minua, niinkuin minäkin häntä. Kuitenkin minusta on mukava olla omien kavereiden kanssa matkoilla välillä, saa arkikin sitten miehen kanssa uutta ilmettä.

Sunnuntai-iltana hän tuli minua vastaan asemalle ja mentiin yhdessä kotiin. Kotona odotti kauhea siivo ja sotku, mitään ei oltu siistitty, entisestään vain sotkettu, äijä oli ryypännyt kavereidensa kanssa lauantai-iltana ja laseja oli jätelty pitkin poikin. Olohuone oli kuin sikolätti. Multa meni hermo ja varsin kireissä tunnelmissa käytiin nukkumaan, ei minkäänmallisia suukotteluja tai halailuja vaikka kotimatkalla haaveilin ihanasta yhteisestä illasta ja rakastelusta, nyt vain vitutti varsin suunnattomasti. Aamulla vielä mies yritti pyydellä anteeksi, samoin siis kuin illallakin, minua kuitenkin otti edelleen niin paljon päähän etten halunnut keskustella koko jätkän kanssa yhtään.

Olenko oikeutettu suuttumaan tämmöisestä vai olenko nyt vaan typerän lapsellinen, mies ei muutenkaan tee juurikaan kotitöitä ja tuntuu että tämä homma saa riittää, molemmille oma koti, niin ei tarvitse miettiä sitä kuka siivoaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos mies on tottunut, että hän sotkee ja sinä siivoat, ei kai hänelle tullut mieleen että nyt olisi toisin.

Itse olisin ottanut kirjan ja mennyt vuoteeseen varhain.

Vierailija
2/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama saa toistua. Sama tilanne varioituna on ollut ennenkin, äijä ei tee mitään sen eteen että siivoaisi yhtään mitään sanoo vaan joo joo ja jonkun ajan päästä mulla menee hermo ja mies anelee anteeksi. Minusta tää meininki on aivan perseestä, miksi minun pitää olla siivousautomaattina kun toisellakin on kaksi jalkaa ja kaksi kättä, ei oo reilua. Onko toisen laiskuus riittävän hyvä syy eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpajaiset oli pidetty sillä välin ja sotku sen mukasta... Karmee haju tuli jo ovella vastaan :-(

Eipä hirveesti naurattanu.

Vierailija
4/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ollut samannäköistä kun mun lähtiessä, mutta kun oli vaan sotkettu lisää. Ei oo iso vaiva kumminkaan vetää imurilla nopeasti olohuone siistiksi, ja äkkiä luutulla enimpiä pois, koira oli siis saanut kävellä kurajaloilla pitkin poikin, muulloin koiran tassut aina pestään ennen kuin sitä lasketaan pidemmälle asuntoon. Mies vielä väitti että oli imuroinut, oli tehnyt sen sitten niin huolimattomasti ettei siitä ollu t mitään hyötyä tai halusi vaan valehdella. Muutenkin ärsyttää se että jos jotain tehdään, niin silloin se pitäisi tehdä jo heti ekalla kerralla kunnolla, muuten siitä ei ole mitään hyötyä.

Tekisi mieli soittaa miehen äidille ja kertoa kuinka olen tullut siihen tulokseen etten halua elää hänen poikansa kanssa yhdessä sillä hän ei halua tehdä kotitöitä. Mies passuuttaa itseään aivan surutta vanhempiensa luona käydessä. Mitään ei löydä ja joka asian suhteen on kuin avuton lapsi. Mies siis taantuu sen 20 vuotta lapsuuden kotona ollessaan ja äiti tuntuu olevn tyytyväinen kun on hyödyllinen.

Vierailija
5/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ennenkuin ap tulee kotiin. Taatusti heruis penaalia aapeeltä, vai hä.

Vierailija
6/6 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kovin kauaa mökötystä. käsket ukon siivota jälkensä, eikö se ole sillä selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi