Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, kun isä tarjoaa 14 vuotiaalle olutta?

Vierailija
14.04.2008 |

Itse en asiaa ymmärrä, koska mielestäni on aivan turhaa. Kyllä sitä ehtii sitten,en ymmärrä miksi aikuisen oikein pitää tarjota ja tuputtaa, mitä hyötyä siitä on.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vanhempi haluaa ehdoin tahdoin tarjota alaikäiselle lapseleen keskushermostoon voimakkaasti vaikuttavaa myrkkyä?? Sitä paitsi sen on lainvastaista.

Vierailija
2/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä mies sulla..Etkö mitään voi asiaan sanoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ollut isovanhemmilla isän kanssa ja siellä tarjottu. Pikkuveli kertoi asasta ja oli järkyttynyt, kun isoveljelle tarjottiin ja isä ja ukki molemmat yllyttivät.

Tottakai lapsi olisi voinut olla ottamatta, mutta 14v on aika altis yllytykselle ja jos kaksi aikuista yllyttävät, niin varmasti poika on ottanut, etteivät aikuiset pettyisi. (toki on voinut halutakin, mutta lapseni tuntien en usko)

Miten ja mitä sanon isälle asiasta? Meidän perheessä ei ole hyväksyttävää.

Lapsi tapaa bioisäänsä kerran viikossa muutaman tunnin ajan, muutoin minä ja isäpuoli huolehdimme kasvatuksesta.

4/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaminen on tapahtunut maassa jossa ei ole kiellettyä tarjota 14-vuotiaalle olutta, niinhän!?

Vierailija
5/5 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin 12-13 vuotiaana! Itsekin join alkoholia ekaa kertaa 14 vuotiaana ja olin yksi harvoista luokkalaisistani, joka ei rällästänyt joka viikonloppu kylillä!!

Musta olis ainakin mielekkäämpää, että nuori saa maistella alkoholia turvallisessa ympäristössä=kotonaan ennemmin kun jossain kylillä puskissa!

Jos isä on vaikka saanut nuoren kiinni juomisesta jo aiemmin ja päättänyt, että ennemmin antaa pojan juoda sen kaljan kotona, kun kylillä? Niin siis sillä edellytyksellä että nuori juo vain sen yhden kaljan, eikä siis juo itseään känniin asti eikä kaljanjuonti ole säännöllistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi