Saako nainen olla laiska?
Minä myönnän olevani aivan patalaiska. siivous ei kiinnosta ja kämppä on sikolätti. Makaan illat sohvalla ja katson kun lapsi leikkii. Äitini kävi meillä viikonloppuna siivoamassa.
Kommentit (10)
Ihan hävettää, mutta kun minun voimavarat ei riitä olemaan edes melkein kelvollinen äiti. :/
Minä yleensä aloitan hommat ja mies tekee ne loppuun.
Siivousvälineetkin mulla jää lojumaan vaan siihen paikkaan, missä siivoukset lopetin.
Minua hävettää ihan hirveästi, mutta en yrityksistä huolimatta ole saanut itseeni yhtään enempää viitseliäisyyttä valettua.
Tuleeko itsellesi hyvä olo tuosta laiskottelusta? Onko kämpässäsi mukava olla ja elää kun se on kuin sikolätti? Koetko ansaitsevasi sen jotenkin, että muut käyvät sinun sotkusi siivoamassa? Teetkö saman omalle lapsellesi tulevaisuudessa? Taitaa olla ettet ole miettinyt mitään tällaisia asioita siinä vastuuttomuudessasi rypiessä...
Mä oon ollu aina siisti ihminen;siis ihan neurootikko joskus.
Kun lapsi syntyi,mä vaan tajusin et paskat... Mitä sitä turhaan. Joskus tuntuu et oon laiska kun tiskivuori on pöydällä,2-3 koneellista pyykkiä pesemättä,roskis täynnä jne. Mut kyllä ne ehtii;nykyään mulle kotityöt on PAKKO eikä mielekästä tekemistä.
Ei kuitenkaan asuta missään sikolätissä;joka päivä tulee jotain pientä tehtyä ja kerran viikossa kunnon siivous mut en jaksa pitää kämppää tiptop koko ajan.
Teetkö aina vain ja ainoastaan sitä mikä kiinnostaa tai huvittaa? Jos, niin olisi ehkä aika ja vähitellen aikuistua kun sulla lapsikin on.
Samalla pyyhkäisin keittiön pöydän ja tasot, ja lakaisin roskat keittiöstä. Suosittelen ap:llekin samaa, saat paremman olon.
Osta siivousta!