Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta on tullu n. 20cm ja täällä on siis täys talvi. Vuosi sitten ei ollu lumen häiventäkään kun juhlittiin 15. päivä isän 60v synttäreitä. Ja kun ottaa huomioon vapun läheisyyden niin onhan täällä ihan liikaa lunta. Vaikea sitte asennoitua häihin 3.5. pukeutuun kevyesti ku täällä on täys talvi.

Viikkis oli kiva joskin uuvuttava. Sitä se juhlinta tekee. Vaikka ei me suuresti juhlittu mutta kävästiin kattoon kaupungilla kärppäjuhlintaa. Palaan pian kertoon enemmänkin.

T-P

Vierailija
2/17 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi vaan pinoon! uusi viikko uudet kujeet.... taisiis oikeastaan ne samat vanhat, pyykkiä, siivousta, kokkausta ja lastenhoitoa...plaah.

Onneksi ens viikonlopuksi luvattiin tosi hyvää ilmaa, aurinkoa ja lämmintä. :) Kestää tämän loskan vielä kun tietää että se sulaa kohta pois.

ajatus jumissa, mutta pööt nyt kuitenkin. Bööö!

äk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja lisää vaan lunta sataa koko ajan, tylsääää!!!! Tulisi jo kevät! Ja kesä!

Tänään vapaapäivä, joka kuluu kotitöiden merkeissä. Valitettavan tylsää sekin...

Ei muuta asiaa, hengessä mukana, vaikka ei mitään kerrottavaa. Eli siis pelkkä pinoutumisBöö!

Palaillaan!

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
4/17 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt uuvuttavat, kunpa jaksaisi vielä muutaman viikon niin on jo kesä ja loma... Eipä siis mitään erityistä kertoiltavaa.

Typylle pitäisi löytää kevätpuku ja kengät, mutta ne pari kertaa kun olemme kauppaan saakka ehtineet, niin eipä ole ollut kovin yhteistyöhaluinen ostostentekijä tai sovittelija tuo neitonen. Pikapikaa kokeiltu 104 takki oli just sopiva, 110 liian iso - kumpi nyt sitten olisi parempi. 104 kun saattaa olla syksyllä jo pieni :-( Sitäpaitsi kevyt 104 takki meillä jo onkin. Jostain syystä väritkään eivät innostaneet - on niin kovin haaleaa vaaleanpunaista tai sitten jotain muuta vikaa mun silmiin. Taidan olla krantulla ostostuulella, kun itsellekään ei ole löytynyt mitään, vaikkei kaapissakaan ole mitään.

Typy laittaa aamuisin taas vastaan, ettei haluaisi hoitopaikkaan. Onneksi kuitenkin viihtyy, kunhan saadaan siirryttyä sinne. Siirtymiset ovat siis edelleenkin hänelle vaikeita. Muuten onkin ollut reipas jo pidemmän aikaa, joten eiköhän kohta taas joku uhma iske :-)

Böö siis!

Keilin

Vierailija
5/17 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raivokkaana siivonnut lähes kaikki kotimme kaapit ja lipastot, siinä se aika on kulunut. Mies antoi uuden nimen mulle (Psykoliina) ja miettii onko vimmani kääntymässä manian puolelle. ;-D Mä olen onnellinen vain siitä, että en makaa voipuneena sohvalla (jossa vapaahetket kuluneet viimeisen vuoden aikana kuoleman väsyneenä), vaan saan jotain aikaiseksikin. Olen jopa leiponut Nekun kanssa pullia ja sämpylöitä. Vaikka kuoleman väsynyt olenkin. Ehkä kevään tulo saa mielen kuitenkin valoisammaksi. Helpompaa ei toki ole. Yöt kammottavia. Maitohappobakteerialtistus meneillään, koska Minin suolistobakteeritasapaino päin peetä. Joku haitallinen bakteeri jyllää (kuulemma yleistä vaikeasti allergisilla lapsilla) ja yrittää vallata koko suoliston. Muut veriarvot ok. Olenkohan nää samat jutut jo kertonut? En muista. 1 tippa Relaa sai Minin kirkumaan koko yön, nyt meneillään Symbioflor 1. Aamuannos saatu nostettua 20 tippaa, nyt samaan määrään pitäis päästä illalla. Hooh. Mini osaa kävellä varpaillaan, kiipeilee kovasti, uusia sanoja tulee harvakseltaan ja saa kamalia pitkäkestoisia raivokohtauksia, kun jokin asia suututtaa. Viime päivät rääkynyt kamalasti, aamulla alkoi räkä virrata. Ihanaa. Kuumelääkettä ei voi antaa, kun tuloksena vihreä vesiripuli.

Nean uhma lievempää. Haluaa pikku Marjattana kovasti laitella ruokia ja leipoa mun kanssa. Päiväunet onnistuu vain lahjomalla (tänään vuorossa Miina&Manu-keksi). :-/ Unet menee varmaan ihan sekaisin, kun molemmat mummit tulossa vierailulle vuoro viikoin alkaen tänään. Silloin ei malta nukkua, ei päivällä eikä yöllä -seurauksena kirkuva, raivoava hirviölapsi.

Pitänee kehua, mulla toinen herkuton viikko menossa! Herkkuriippuvuudestä pääsin aika nopeasti! Jee! Haluaisin myös kuntoilla, mut lähin paikka täällä 74euroa/kk! Apua! Kauas ei vois mennä, ettei miehen tartte olla yksin kipeän selkänsä kans täällä kotona. Lenkkeily yksin ei iske, haluisin päästä jumppaan/salille pari krt/vko, ois joku oma juttu mullakin.

Mimmuli olet ollut paljon ajatuksissa. Kovasti voimia ja toivottavasti uusi aika löytyy pian! Miten Nöösä voi? Jatkoitko quinoan antamista?

Keilin, mä ostin JesperJuniorista Jonathanin kaksiosaisen (veden+tuulenpitävä) puvun, oli sillon -10%. Siinä oli tummat housut ja hihoissakin taitaa olla samaa sävyä, muuten tummemman vaaleanpunaista. Mut se ei ole sellainen liian hempeä, joita tosiaan näkyi olevan paljon myynnissä. Ostin 110, on reilu, mut ajattelin et menee sit syksyllä. Hihoissa tarrat, saa kiristettyä ja vyötärön sai kiristettyä ok. Kenkien kanssa lahkeet menetteli. Nea on nyt 103cm kotimittauksen tuloksena ja 104 saattais pian jäädä pieneksi.

Lapset pitää kohta herättää ja pyykkien viikkaus (yök) kutsuu. Odotan NIIIIIN paljon viikonlopun reissua!

Jatu, nyt parane pian, ei saa mennä reissu pieleen!!

Voikaa hyvin!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
6/17 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kovin pohdin pitääkö mun lähteä tän mun yskän takia lääkäriin??Yli viikon oon yskinyt ja nyt tuntuu ettei pahene ei parane vaan yskiä räksätän kaiken aikaan.Vähän jo sattuukin yskiminen...

Lapsilla oli larygniittiä,kurkunpään tulehdus(miten sitten oikeen kirjoitetaan)jossa haukkuvaa yskää,mutta niillä yskät alkaa jo rauhoittua kun mun vaan jatkuu ja jatkuu=/

Ihana keväinen ilma täällä etelässä.Olen ollutkin kävelyllä kahteen otteeseen jo tänään.Mikäs siinä kun aurinko paistaa=)

Vierailija
7/17 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä alkoi tappelulla Antsan kanssa. Sukat olivat " oonotti!" koko ajan, aina ja kaikkisesti. (Sukat meilläkin puhuttivat siis tänään. Ei-niin-väkkäränmäisen-hyvissä merkeissä kuitenkaan) Kun puhelin jo aamusta pärähteli ja isommat jumittivat myöhästymisen partaalla, riemastuin sitten huutamaan Antsalle (ensimmäistä kertaa Antsan elämässä sillä tavalla ärjyin hälle). Mitäpä poika: pisti lattialle makaamaan ja kirkui kirkumistaan.

Pääsin viimein pienimmän kanssa tarhaan, vetäen lumimyskyssä pulkan kanssa kinosten läpi. Puhelin pirahteli työmatkakävelyn varrella (kunnes akku loppui kesken pomon kanssa keskustelun..)

Minen muista, josko koskaan olisi töissä ollut yhtä ärsyttävää maanantaita. Kaikki meni kertakaikkiaan herra Murphyn tapaan.

Olotila on..hoh-hoijaa...

Lunta tosiaankin tulee. Voi, kuinka olisikin ollut mukavaa, jos olisin kerennyt kanssanne mökille.

Maanantai..........

Esikoisen äikän kokeet olivat onneksi menneet hyvin. Kerroin töistä tullessani, että päivä oli raskas. Isommat yrittivät piristää Toinen kertoi itse keksimäänsä vitsiä, jossa oli perhe autossa ja apina ja jotain, toinen leikki miimikkoa. Lupasivat laulaa jotain hauskaa, mutta pätin ehdottaa Kimbleä (jonka voitin, ehkä ensimmäistä kertaa perhehistoriassa :))

Viikko jatkukoon paremmin.

Jaksamista kaikille (esim.Enkelille, vaikka kateeksi käy huusholliasi ;) nimim. meillä on pommi nähtävästi räjähtänyt). Erityisjaksamiset Mimmulille!

-SaaMari♥

Vierailija
8/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen ahkerana,taas koneella ja omaa napaa...

Keuhkotulehdustuomio sekä hengitysäänet raskaat->ap kuuri ja astmasuihketta avaamaan keuhkoputkia.

Yskin koko yön,nyt silmät ristissä=/

Joo-että tälläistä!

Vierailija
9/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea, että ihmistä voi väsyttää. Illalla ei uni meinannut tulla, sähköpostissa vuodattamani asiat kun piinaavat mieltä. Mutta nukuin sitte kuitenkin ihan hyvin kun olin nukahtanut.

Kukaan ei näytä vastaavan mun aloitukseen, joten kysyn uudestaan sitten pelkästään teiltä. Nimittäin tuo Onnin pissajuttu. Viime yönä heräs ja tuli väliin ja siinä käytettiin pissalla. Useinmiten kuitenkin menee niin, että herää itkeen sängyssään ja on jo pissannut housuun. Tätä tapahtuu lähes joka yö. Mitä sille tekis?! Vinkkejä?!

Mua nyt jotenkin masentaa nämä kelit. Lunta on melkein enemmän kuin silloin kun olis ollu talvikelien aika. Käsittämätöntä, että Vappuun on pari viikkoa ja maata ei juuri näy. Tosi harvinaista, vaikka näin " pohjoisessa" asunkin.

Tänään menen isän serkun luo näyttään kolmea iltapukua, jotta niihin voidaan tehdä muutoksia. Turkoosin vihreään silkkipukuun tulee suurimmat muutokset ja jos se vaan ehtii ommella, sen laitan sitten sinne häihin. Se on niin tavis mallinen nyt kuin olla ja voi ja ajattelin siitä teetättää halterneck mallisen ja vähän leventää helmaa kun kangastakin on jäljellä. Ens lauantaina sitten pitää ehtiä kauppaan ja löytää kengät plus FARKUT! On niin huono farkkutilanne, että eihän mulla ole millä mennä Helsinkiin:( Ja sunnuntaina pitäs jaksaa taksiinkin mennä.

Huisia, ens viikolla meillä on 10. vuosipäivä miehen kanssa! Hui hurjaa, sitä on oltu nuoria kun on tavattu. Ollaanhan me vieläkin:D

Eilen lähdin salilta ja parkkipaikalla kuului järjetön huuto - äiti ihminen karjui ja kiroili ku mikäkin hullu. Ikävä kyllä huudon kohde ei ollut kovinkaan iso lapsi:( Oli se Onnia isompi, istui etupenkillä mutta kuitenkin. Siellä perkeleet ja saatanat raikasi. Ei sillä, ettenkö itte menettäis joskus malttiani yleisellä paikalla mutta en mä huuda tai kiroile tuollain.

Jokohan tässä oli tarpeeksi.

Leannalle paranemista, kiva kun oot taas tullu pinoileen!

Enkelistäkin kiva kuulla. Oon jotenkin niiiin onnellinen sun puolesta kun pääset sinne mammatapaamiseen! Oot kyllä ansainnut sen reissun!!! Nauti!

Nyt pulinat sikseen.

T-P

Vierailija
10/17 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sais pitkästä aikaa aikaiseksi kirjoitella.

Veetillä jatkui taas puheterapia. Paljon on puhe mennyt eteenpäin, mutta paljon on vielä sanoja josta ei millään tahdo saada selvää.

Oon tässä pikku hiljaa alkanut ostamaan lapsille kesävaatteita. Molemmille pitää kaikki kesävaatteet ostaa. Veetin vanhoja en edes viittinyt säilyttää kun en niitä Venlan päälle laita. Tosi huonosti tuntuu mitään vaatteita löytyvän. Molemmille pitää myös kenkiä ostaa. Tykkään että lapsilla on monet kengät. Harmi kun rahaa ei oo niin paljon kun haluaisin vaatteisiin käyttää =) Kaikki vaatteet ostan uusina kun tuntuu ettei kirppiksiltä löydy mitään kunnollisia.

Veeti ja Venla alkaneet kinaamaan keskenään. Veeti suuttuu aina Venlalle jos Venla sanoo jotain mikä ei ole Veetin mieleen. Eilennä autossa Venlan mielestä kameli pehmolelu oli pupu ja siitäkös kinastelu alkoi. Ja Veeti jaksaa tivata vaikka kuinka kauan. Venlalla tullut vaihe että huutelee tissiä, pimppiä ja pippeliä. Oikein mukavaa =) Venla onkin oikea papupata, matkii niin paljon sanoja.

Kovasti odotan viikonloppua.

Jos vaikka lähtis pikku hiljaa nukkumaan.

Öttis ja lapsukaiset

Vierailija
11/17 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ok, tiedän että kello on jo puolikymmenen, mutta minusta tuntuu silti, etten ole edelleenkään hereillä, vaikka monta asiaa olen jo laittanut ruotuun. Liikunta on kiwaa, mutta ehkä eilen ja toissapäivänä tuli taudin jälkeen reviteltyä liikaa, koska nyt koskee jokapaikkaan ja on väsyväsyväsy. Ei ole helppoa olla liikuntaaddikti;D

Meillä myös tapetilla pukeutumiasiat, mutta ah, mummi ratkaisi meidän tuskat ja puki lapsosen kevääseen. Ennestään meiltä löytyi remu104cm, joka on vielä varsin tilava. Hiukan mietin, että uskallanko jättää ostamatta isomman (syksyllä kun ei välikausivaatteita enää löydy), mutta sitten mummi osti reiman housut ja takin jotain muuta niin ajattelin että niillä pärjätään. Reimasta 104cmkin on tosi reilu, saa lahkeita kääriä. Housut ovat ihanan ruskeat ja takki beige-ruskeaa, kertakaikkisen herkulliset. Kengiä tuli mukaan myös kolmet, joten Motin pukeutumishommat ovat sandaaleja ja muutamia kesävaatteita vajaa kuosissa. Kukahan pukisi äidin kevääseen?:D:D

Olen ollut myös Enkelin kanssa samoissa puuhissa ja käynyt varastoa + kaappeja läpi. Muuton yhteydessä en ollut ihan varma kaikista sisustusasioista, mutta nyt ainakin tiedän mitä en tarvitse. Samalla kävin läpi kaikki vaatteet, ja kirpparille lähteekin taas käsittämättömästi tavaraa. Ihanaa, meillä alkaa olla oikeasti enää sitä, mitä tarvitaan+ äitin sisustushörsötyksiä;), mutta nehän ovat esteetikko härälle henki ja elämä;D Laitoin runsaalla kädellä pois myös vauvanvaatteita ja leluja. Mieskin totesi, että ihan turhaa säilyttää, kun jos toisen lapsen saisimme, sille tulisi kuitenkin ostettua uutta. Lähtökäskyn saivat kaikki nukkuvierut ja " ei niin minun makuuni" -vaatteet.

Kiitos Teukkis kommentistasi vielä uniasiaan. Ihanaa ettemme ole ainoita, joilla tämä nukahdusasia on vaikea. Sama meilläkin on, että tilanne vaihtelee ja oma jaksaminen asian kanssa myös. Nyt taas pari päivää ollut tosi hankalaa, sitä ennen monta päivää meni kuin unelma. Yhden asiaan liittyvän ongelman yhytin eli Motin hoidossa ulkoillaan ihan liian vähän. Vapaapäivinä olemme ulkona tuntikaupalla ja silloin nukahtaminen helpompaa, mutta hoidossa ovat ulkona vain aamupäivällä (mikä on mielestäni ihan käsittämätöntä!) ja sitten olemme vajaan tunnin kun tulemme kotiin. Se on ihan liian vähän vauhtiviikarillemme. Enkä oikein tiedä kuinka asiasta hoitoon mainitsisi. Eivät ole ulkona iltapäivällä edes hyvällä säällä!

Lärpäti lärpäti, ei mulla mitään oikeaa asiaan ollut, vain siis korsi.

Aavis ja Motti

Vierailija
12/17 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis taas kouluhommia tehdä mutta pieni tauko on aina paikallaan :)

Huomenna alkaa kesätyöt, hiukan jännittää. Kouluhommia on ollut nyt tosi paljon, joten unet on jääny vähiin, ja pelottaa et miten puuroisella päällä selviän jostain missä pitäis vähän ajatellakin! No kaipa se siitä, kolme tenttiä ja saman verran esseitä niin sit on tämä opiskelukevät ohi... Paitsi opinnäytetyö, jonka teko on vasta alkamassa. Teen kaverin kanssa tutkimusta opiskelijoiden toimeentulosta, eilen julkaistiin kysely (meidän AMK:n oppilaille) ja nyt ollaan saatu jo yli 1200 vastausta. On siis ainakin aineistoa tiedossa.

Kevätvaatteet on meillä onneksi hankittuna, tai siis viime syksyiset sopivat vielä. Haalarin vois myydä pois kun ei Ida tahdo sitä käyttää. Takki on 104cm Reima ja housut 98cm. Lisäks on vielä toiset housut H&M:ltä, ne on 104cm. Mä en oikeasti ymmärrä Idan mittasuhteita, siis neiti on 94,5cm pitkä, just lääkärissä mitattu, ja housuista 104cm on aika sopiva, joistain vielä menee 98cm. Sillä on vissiin pitkät jalat. Idan jumpparyhmässä on toinen samanpituinen tyttö, ja sen äiti sano, et he vasta siirtyy nyt 92cm housuihin... en ymmärrä :) Tosin mä olen kyllä neuroottinen housujen suhteen, mikään ei ole kamalampaa kuin liian lyhyet housut! Kengiksi ostettiin Idalle reimatecin stroller-lenkkarit, ku saatiin hyvällä alennuksella. Mun pikkuveli on töissä urheilukaupassa, joten siitä on joskus jotain hyötyäkin.

Kiva oli kuulla Enkelistä, teillä on kyllä aivan kohtuuttoman rankkaa ollut. Toivottavasti alkais jo helpottaa!

Aiemmin taisin täällä kertoa et matkakuume vaivaa, no varattiin sitten matka Bahia Feliziin, lähdetään Idan synttäreinä eli 3.9. Kivaa, vähän vaan jännittää lentomatka, lapset ei ole ennen olleet eikä itse asiassa mieskään. Mä sentään olen, mut viimeisimmästä reissusta on jo 5 vuotta.

Aurinko paistaa, vaikka tänne kyllä luvattiin räntää täksi päiväksi. Nyt on kyllä pakko ottaa taas tuo tenttikirja kauniiseen (?) käteeni ja alkaa lukemaan yrittäjän sosiaaliturvasta.

Hyviä vointeja kaikille!

Petra ja muksut

Vierailija
13/17 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on tosi huono--melkeen huonompi kuin eilen.Kumpa lääkekuuri pian tehoaisi.Maaten yskin keuhkot pihalle,istuessa hiukan helpottaa.

Meidän vilkas 3,5v oli tänään päiväkodissa pistänyt tuulemaan.(hänhän on sielä 4:nä päivänä(eikä aina tuota 4:jääkään päivää)/ 3h päivässä peräti)Oli riehunut ja puhunut tuhmia.

Ja heti pk täti syyllisti meidät vanhemmat:katsotaanko teillä lastenohjelmia jotka liian väkivaltaisia,esm turtles tms,eikö poika saa riittävästi huomiota jne...piti saarnaa miehelleni.

Tämä samainen täti ei ole ilmeisesti niinkään meistä koskaan tykännyt,hyvin " selkeästi" rivien välistä osoittanut ettei ymmärrä miksi tuon poikaa kun kerran itse olen nuoremman kanssa kotona.

Meillä ei todellakaan katsota näitä piirrettyjä,vain pikkukakkosta oikeastaan.Videofilmitkin tarkasti valittuja.Ja huomiota saa varmasti,vanhemmilta ja sisaruksilta!

Yksi huono päivä ja heti ollaan kimpussa...

Muuten pk:ssa mennyt tosi hyvin.Ihan kuuliainen,kiltti ja reipas poika on ollut!

no eipä hän sielä ole kuin tämän ja ensi kuun,sitten jää kotiin taas.Syyspoika kun aloittaa koulun niin en pikkuveljeä pk:hon sitten vie,nyt vaan kun syyskuinen viety on ollut hyvä ratkaisu viedä myös veli samaksi ajaksi.Ehkäpä sinne puistoon sitten pikkusiskon kanssa syksymmällä.

Köh köh ja taas yskittää=/

pelkää valitusta,poistun!

Vierailija
14/17 |
16.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen levollinen olo. Eilen oli jopa pitkästä aikaa kivuton päivä! =)

Nöösän kanssa kävimme viime viikolla neuvolassa. Kävimme siis kasvukontrollissa, normisti on 3-v neuvola ja sitten 4-v. Nöösä oli 13,6kg ja 97cm. Kiloja ei ihan huimasti ollut tullut, mutta pituutta 4cm. Ihan ok on käyrä, ehkä hitusen laskeva, kun painoa tullut huonommin. Sopusuhtaisen näköinen kuitenkin. Seuraavalla kerralla annetaan sitten rokotus ja tehdään kielitemppuja, joilla kartoitetaan, onko kielijänteen leikkaus paikallaan. Hammashoitaja on huomannut, että jänne on jokseenkin tiukka, r-kirjain onkin vielä hukassa. Mutta siis ei mitään huolestuttavaa ilmennyt.

Allergia- ja astmakontrollissa määrättiin liuta lääkkeitä: nenäsumutteet, silmätipat, rasvat, astmalääkkeet, vitamiinilisät sun muut allergia- ja astmaoireisiin. Kovin kiusaa leppä. Lisäksi iski nuhan ja yskän, joten lääkitys on maksimissaan taas. Lääkäri kirjoitti todistukset, että saa hakea astmalääkkeisiin lääkekorvauksia ja sairaan lapsen hoitotukea. Lääkäri sanoi, että jos nyt eivät alinta tukea myönnä astman ja allergian vuoksi on ihme. Hänen mukaansa se olisi ensimmäinen laatuaan, jos ei mene läpi. Nyt kerään siis kaiken mahdollisen noihin tukihakemuksiin. Kun nyt edes lääkekorvaavuuden myöntäisivät. Saa nähdä.

Altistuksista: Nöösälle siedätetään maissia edelleen, pieni kipollinen viikossa. Lisäksi quinoa otetaan siedätykseen, 2 tl viikossa. Josko joskus pää alkaisi viljojen osalta aueta. Prick-testit pitäisi tehdä syksyllä pölyistä.

Tikkaremmille kysymys: Nöösälle käskettiin antaa Sanasol-merkkistä vitamiinilisää. Onko annostus tosiaan 10ml päivässä lapsellekin? *nolona tyhmyydestään*

Leannalle parempaa vointia!

Enkelille halauksia!

Nyt täytyy kipaista, joten Tsemppiä kaikille!

-Mimmuli

Vierailija
15/17 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaböööt taas

aurinko paistaa, ihanaa, haravoimaankin pääsee jo! Oltiin jo tunti ulkona ja kohta mennään taas kun vien pikkuisen nukkumaan, taidan ite haravoida osan pihaa ja samalla ottaa aurinkoa...

päiväkausiin en ole jaksanut pinoutua kun ei oo mitään asiaa. Mun aivot on tainneet pehmetä lopullisesti, ku ei oo mitään sanottavaa enää... s-posteja olen kyllä lukenut mutta kommentoiminen sielläkin vähäistä taas. Joku muu ehtii aina ensin sanoa mitä mun piti. Mutta ajatuksissa olette!!!!

Viikonloppua odotan innolla! Ihanaa nähdä teitä, päästä savusaunaan ja - saada keskeytymätöntä unta koko yö! Voi olla etten herää aamupalalle.... ;)

Juu, lyhyesti taas, kun hommia olis kovasti, kämppä kuin pommin jäliltä. Menen hus siivoamaan! (kateellisena kuvittelen enkelin asuntoa, jossa kaapitkin siistejä, koskahan mä saisin aikaseksi...)

lisää lärpäti lärpätiä myöhemmin, nyt toimeksi!

äitikuu ja hyvin voivat pienet pojanvesselit

Vierailija
16/17 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin se lentomatka menee, varaat vaan paljon tekemistä lapsille koneeseen. Meillä syyspoju väritti puuhapetevärityskirjaa ja välillä luki pieniä kirjoja. Pienemällä tekemisen keksiminen vaikeampaa mutta jotain pikku yllätyksiä kannattaa varata käsimatkatavaroihin. Myös syömistä, meillä ollut mm. maissinaksuja, rusinoita, karkkia isommalle, keksejä, mehua, tuttipullomaitoa jne. Housuvaipat kätevät vaihtaa vaikka ahtaasti istuen. Täältä löydät hakusanalla monta matkavinkkipinoa mistä voi olla hyötyä. Kuus tuntia istä vaikka seisoo päällään jos tarvii, onneks ei oo sen pidempi lento. nimimerkillä lennettiin vaikka lapset oksennustaudissa viimeksi...

äk

Vierailija
17/17 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina en uskonut tän päivän koittavan mutta tulihan se sieltä lopultakin.

Kävin tänään jo kokeilemassa sitä mun uutta iltapukutekelettä. Niin vanhasta ei tehdä uutta vaan sitä silkkiä oli niin paljon jäljelllä, että siitä tehdään kokonaan uus. Ipi ihana halterneck puku, jonka helma levenee tuosta reisistä alaspäin. Ja kaks muuta on ollu pienennyksessä ja niistäkin on tullu just sopivia. Toinen on kaasona käyttämäni puku, jonka serkkuni teetätti mulle. Se ompelija on vähän semmonen huolimaton niin sitä piti nyt korjailla sitte.

Tämä viikonloppu jää taas lyhyeksi vapaiden kannalta. Huomenna pitäs ihan pakosta löytää iltapuvulle kengät, jotta tiistaina sovituksessa olisivat olemassa. Lisäksi pitää käydä näyttämässä asiakkaille tiloja töissä huomenna just pahimmoilleen kl 12 ja sitte kolmelta jo kosmetologi. Nii ja sunnuntaina taksiin. Mutta eiköhän sitä jaksa. Kohtahan on vappu viikko ja vain 3 päivää töitä mulla:)

Nyt telkun ääreen.

Hauskaa pirtti reissua!!!

T-P