onko 75C:t teistä isot rinnat?
Kommentit (16)
Esim. mun 80D-koko ei näytä paljo miltään nyt, kun on päässyt ylikiloja kertymään. Jos olisin 10kg kevyempi niin tissit näyttäis paljo isommilta.
tosin joskus, jos on toppausta liiveissä ja kireä paita niin tulee vähän tyrkky olo.
kaupoista on joistakin malleista juuri 75C usein loppu kun etsin
Oma kokoni on 70C (raskaus-imetys 70D). Kun pituutta on 150cm ja painoa 40kg, niin hittosoikoon mulla on ahdistavan suuret rinnat. Harrastan paljon liikuntaa ja mua risoo niin nää rinnat, kun ne on aina tiellä vaikka olis 2 sporttiliivit päällä.
Mulla on 75/F-G, joten en tavallisesta kaupasta saa liivejä Suomessakaan, vaan täytyy käydä erikoisliikkeessä. Asuinmaassani ei yleensä ole kuin A ja B kuppeja tavallisessa kaupassa, mutta onpa naisten pituus ja painokin ihan eri luokkaa kuin suomalaisilla!
mulla just nimenomaan 75C ja olen 163 cm pitkä, paino... ei hoikka muttei ylipainoinen.
Että on rinnat mutta voisi isommatkin olla.
Ei ole isot. Itsellä 80E enkä pidä niitäkään kovin isoina.
Pidän B:tä ja C:tä normaalina, sitä isommat on isot. Tuo 75 on kuitenkin aika pieni, joten siihen nähden C on isohko.
Itsellä A.
Loppuraskaudesta ja alkuimetyksestä olin rinnakkaampi ja silloin tuntui, että rinnat ovat isot, mutta nyt hiljalleen ovat palailemassa tuohon kokoon, vaikka vielä imetänkin ja alkaa tuntua aika keskikokoiselta.
minulla pituutta 168 ja normaalipainon rajoissa olen.
Vierailija:
verrattuna mun A-kupin lerppuihin
ja en pidä isoina, enkä pieninä. Keskikokoiset ovat.
nyt kuppikoko on sama, mut ympärysmitta pienempi. eli ei tissejä enää kuin muisto vain.