Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen täysin raivoissani!

Vierailija
13.04.2008 |

Lähetin äsken miehelleni (on työmatkalla) tekstarin, että jos haluaisin pitää taukoa suhteestamme, että voisin vielä vähän " katsella vaihtoehtoja ennen lopullista päätöstä olla hänen kanssaan" , niin olisiko se hänelle ok? LISÄSIN etten edes halua! Keskustelin aiheesta parin tyttökaverin kans aiemmin päivällä ja halusin vaan testata, että mitä mun mies sanoo!

Ja arvatkaa mitä se vastas??? No että jos sä haluut, niin voit sä sille x:lle soittaa! (siis x on eräs työkaveri, jonka tiedän olevan kiinnostunut minusta ja mieheni tietää sen myös) ELI mun mielestä tää tarkoittaa aika lailla vahvasti sitä, että HUOLIMATTA kaikista puheista siitä, miten mahdottoman paljon hän minua rakastaa, se ei pidä paikkaansa!

Ja tiedän, testaaminen on rumaa=)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika lapsellinen. Miksi olet raivoissasi, Etkö itse sanonut että haluat pitää taukoa. miehesi vaan laski 1+1...

Vierailija
2/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti kyvyttömiä idiootteja, ei mikään ihme että parisuhteet kaatuu niin helposti, kun suhdetta hoidetaan kännykällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmistä voi omistaa, joten hän on ehkä pohtinut, että ei hän sinua väkisin pidä, jos kerran et halua olla hänen kanssaan.

Vierailija
4/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kottaraista jonka pokaa illalla baarista.

Syytä vaan ittees!

Vierailija
5/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsele ihmeessä.

Vierailija
6/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidat olla aika lapsellinen. Miksi olet raivoissasi, Etkö itse sanonut että haluat pitää taukoa. miehesi vaan laski 1+1...

siis lapsellinen, myönnän sen ihan suoraan=) Ja siis todellakin olen erittäin kiinnostunut ja jos mieheni tekisi naisi jotain kottaraista, niin siitä vaan, mutta eipä tarvi kotiin enää tulla. Ja tietää sen kyllä itsekin.

Mua on oikeestaan koko suhteen ajan vaivannu se, että mun mielestä mun mies sais olla vähä kiinnostuneempi siitä, että onko muut kiinnostuneita musta. Siis TIEDÄN, tää on ihan kieroutunutta! Koska suurin osa mustasukkaisten miesten naisista vaihtais riemusta kiljuen mun mieheen ja oikeasti, en itsekään kestäisi mustasukkaisuutta, mutta vois se silti ainakin yrittää vaikuttaa, että sitä kiinnostaa olenko hänen vai jonkun muun kans

ap

Vierailija
7/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkasi jotenkin ihmeellisesti toi viesti. Siis ihan oikeasti, mulla ei oo minkään sortin persoonallisuushäiriötä. Siis edelleen, keskustelin aiheesta tänään parin kaverin kanssa ja siis sen tekstarin tarkoitus oli olla enempi huumoria. En nyt OIKEASTI keskustele tärkeistä asioista tekstarilla.

Mutta siis mun pointti oli alunperin se, että musta olis ehkä mukavaa tietää, että mun miehelle olis jotain merkitystä olenko mä sen vai jonkun muun kans.

Vierailija
8/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin päättää onko minun kaa ni sinne sais jäädäkin..

mä en ole mikään vika vaihtoehto jos ei parempaa löydy ni sit tyytyy minuun...

todella ilkee viesti miehellesi lähetit..

Vierailija
9/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaan kuvitella mitä miehes miettii nyt siellä hotellihuoneessa tai baarissa.

Vierailija
10/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sen käsityksen ainakin hänen viestistään sain=)

Vierailija
11/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä joko a) tosi nuori (alle 20v) tai b) tosi uuno. Miltä itsestäsi olisi tuntunut saada moinen " huumori" viesti mieheltäsi?? :O Auts. Ei kai siihen nyt mitään fiksumpaakaan voi edes vastata, törppö!

Vierailija
12/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te tiedätte, mimmonen huumorintaju kelläkin on? Eikä se ees oo meidän asia arvostella sitä. Jos ap:lla ja miehellään on sellainen käytäntö, että tuollaisista voi puhua? Itse en noin kyllä tekisi, mutta mielestäni tuollaisistakin asioista pitää puhua.

Vierailija
13/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sanonut sanoneensa miehelleen, ettei edes haluaisi katsella muita miehiä?

Vierailija
14/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että estäähän en voi mutta pidä mielessäs, ettei takaisin oo tulemista, jos en kerran kelpaa.

ap

Vierailija
15/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hän ymmärtänyt ap:n huumoria. Mielestäni tuollaisista asioista voi ihan hyvin puhua, mutta ei mielellään tekstailla.

Vierailija
16/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sta muiden miehien kanssa.

Vierailija:

Ei ihmistä voi omistaa, joten hän on ehkä pohtinut, että ei hän sinua väkisin pidä, jos kerran et halua olla hänen kanssaan.

Vierailija
17/23 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä hypätä sen toisen housuihin, ennen kuin tekee mitään harkitsematonta liikettä. Tämä aika tuntuu oikein suosivan narsismia, joka ei piittaa kenestäkään ja osaa asettua toisen asemaan.

Lapsellista testaamista, pyydä anteeksi.

Vierailija
18/23 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin toista ihmistä kohtaan. Et ole luottamuksen arvoinen. Raamattukin kieltää suhteen tahallisen koettelemisen. Kuulostat aikamoisen lapselliselta. Pyydä mieheltä anteeksi.

Vierailija
19/23 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus vain, mutta kuulostaa siltä, että miehesi ehdotuksesi jälkeen antoi sinulle vapaat kädet (ja tahdon). Testaa sillä, mitä oikeasti haluat, ja oletko uskollinen.

Niin minäkin tekisin, jos mieheni kysyisi minulta moista.

Vierailija
20/23 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletti sinunkin pelleilevän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä