G: Koska sinulla on ollut kaikki valmiina vauvalle?
Eli kysymys kuuluu, koska sinulla on ollut kaikki valmiina vauvaa varten? Tarkoittaen lähinnä vaatetta, mahdollista huonetta, sänky, rattaat, kaukalo yms. yms. Eli ei nyt kaiken tarvitse olla ihan tip top, mutta suurin piirtein kuitenkin.
Itsellä nyt rv 27 ja tuntuu, että kaiken olisi hyvä olla jo kohta valmiina. Tosin itsellä ehkä kovat supistelutkin vaikuttavat siihen, että pelkään koska se sieltä oikein aikoo tulla jo...
Vaatteita meille on jo ostettu ja rattaat on valmiina isoveljeltä odottamassa, mutta muuten ei kamalasti vielä ole. Oman huoneen laittoa valmiiksi harkitsen jo kovasti ja muutakin tekisi mieli jo laittaa.
Viivi rv 27
Kommentit (4)
1. laitoin rv38+ (syntyi 41+4)
2. olin kampaajalla rv39+5 ja Hulluilla Päivillä hakemassa viimehankintoja 40+3 (syntyi 41+5)
Nyt odotan 3. ja la on 3.6. Pääsemme muuttamaan toukokuun loppuun mennessä... joten AIKA viimetippaan menee taas, mutta oletan että taas käynnistellään siellä 41+ viikolla ; )
Nyt tuntuu jotenkin, että pitäisi kaikki laittaa jo. Toivon mukaan tämä ei enteile synnytyksen alkua ainakaan...
Viivi rv 27
Kovin aikaisessa olen omasta mielestä, kun sairaalakassikin on pakattu - aiemmin olen pakannut sen vasta kun ollaan oltu synnärille lähdössä. Syy miksi nyt olen näin aikaisessa on se, että matkaa synnärille on huomattavasti enemmän kuin aiemmin eikä lapsenvahtia ole ihan lähistöllä. Eli luultavasti kun lähtö tulee, niin lasten tavaroiden pakkaamisessa on ihan tarpeeksi puuhaa.
Eilen sain melko hyvälle mallille kaikki, ja viikkoja on 39+2 :). Eli melkoisen viime tingassa olen. Vielä pitäisi ehtiä hankkia sitteri ja mammateetä, toivottavasti vielä huomenna ehdin ostoksille...