Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei lapsia tehdä sen ekan 5 vuoden takia...

Vierailija
13.04.2008 |

Ihmettelen noita ihmisiä jotka miettivät miksi lapsia tehdään ja laitetaan päiväkotiin. Lapsia tehdään koko elämän mittaiseksi iloksi, annetaan elämä uudelle yksilölle joka taas vuorostaan jatkaa ehkä sukua itse aikanaan. Kaikki eivät tietenkään jatka, mutta tällaista tämä evoluutio ja luonto on. Me olemme osa sitä.

Mielestäni on todella outoa ajatella että lapsia tehdään jotta niiden kanssa voidaan olla koko ajan ensimmäiset viisi vuotta. Useat lajit tekevät luonnon ohjaamina lapsia olematta niiden kanssa ikinä. Niin se elämä jatkuu :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikentyneen, tai kiintymysteorian heikentyneen(esim. 1 v päiväkotiin 10 tunnin hoitopäiviä)

Vierailija
2/3 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellaisista lapsista, jotka eivät kiukuttele aivan päättömistä asioista. Teinit voivat kyllä kiukutella, mutta heidän kanssaan voi asioista yleensä keskustella rakentavasti. Toisin on monesti alle kouluikäisen kiukkupussin kanssa.

Meillä on kolme lasta, jotka kaikki olen kuitenkin hoitanut kotona viisivuotiaiksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun psyykkinen minuus on varmaan jäänyt kehittymättä, kun mun vanhemmat laittoivat aikanaan mut hoitoon alle puolivuotiaana. Omat lapseni joutuivat päiväkotiin " vasta" 1½-vuotiaina. Niin ja esikoinen sai olla kotona tietty sen ajan, kun hoidin kuopusta kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme