Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päätin jättää mieheni. monen mielestä taidan olla typerä.

Vierailija
13.04.2008 |

yhteistä eloa takan kohta kaksi vuotta. minusta tulee yh. ehkä typerää.

mutta. kun olen yksin, saan päättää itse menoistani. tiedän, että olen tärkein henkilä niiden elämässä, jotaka kuuluvat perheeseeni. minun ei tarvitse epäillä, olenko sittenkään tärkein...

päätös syntyi tänään. yritimme taas viettää iltaa yhdessä mieheni kanssa pitkästä aikaa,ja ilta päättyi siihen, että mieheni halusi juomaan kavereiden kanssa. kertaakaan ei mies ole kieltäytynyt juomisesta siksi, että itse olisi halunnut olla minun kanssani. minä jään aina kakkoseksi. voiton vie aina kalja tai tietokone. ei tuo nyt usein juo, noin kolmen viikon välein ehkä. ja tietenkin iltakaljat aina silloin tällöin.

no, viimeksi viikko sitten joi, vaikkaei todellakaan pitänyt. tuli kolmen päivän työmatkalta (meille pitkä aika erossa) kännissä, vaikka olin moneen kertaan pyytänyt, että tulisi selvinpäin. itse olin suunnittelut rommantista iltaa kahden.

itse asiassa juo aina kun vain " annan luvan" . syy miksi en pidä siitä että Se juo, on se, että kännissä muuttuu riitaa haastavaksi pakiaiseksi. aina saa pelätä, onko joutunut tappeluun. tähän asti siskoni tai joku muu on onnistunut aina pelastamaan tilanteen. tänään juuri kehui, kuinka hänäen elämänsä parasta aikaa on ollut kun eräs hänen kaverinsa oli vielä elossa. Silloin he ryyppäsivät yhdessä joka mahdollisen hetken.

nyt saa sitten alkaa elämään uudestaan sitä parasta aikaa. minä en enää rajoita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rakkautta edelleen on..

ap

Vierailija
2/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedät että jaksat paremmin yksin lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Vierailija
4/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies soittelee ja pyytää kotiin puhumaan. ei jaksais nyt mitään.

sori kun täällä jauhan, mut ei ole ketään kelle puhua.

ap

Vierailija
5/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikean päätöksen.

Vierailija
6/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehesi juomisjuttu kuulostaa ihan silta, etta on piilomasentunut, Alkoholi on se joka ' mukamas' tuo sen ilon elamaan. Kamalan saali, etta miehesi ei ymmarra hoitaa itseaan kuntoon niin etta pystyisi nauttimaan tavallisesta arjesta ja perhe-elamasta. Mutta tosiaan voi olla ihan hyva heratella miestasi silla, etta otatte etaisyytta toisiinne. Ehdottaisin kuitenkin, etta miettisit asumuseroa vaihtoehtona. Antaisit miehellesi ja itsellesi viela mahdollisuuden tulevaisuudessa menna yhteen, jos miehesi hoitaa itsensa kuntoon. Han tarvitsee ammattiauttajaa tai vankkaa omaa paatosta paastakseen alkoholista eroon.

Olisi kiva kuulla miten teidan kay. Kirjoittelehan kuulumisia jatkossakin.

Ja voimia sinulle ja enkeleita suojelemaan perhettasi.

Vierailija
7/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette olleet yhdessä vajaat 2 vuotta ja siinä ajassa jo lapsi ehditty tehdä ja nyt sitten erotaan. pitäiskö sun miettiä vähän enemmän jatkossa mitâ teet ja kenen kanssa.

Vierailija
8/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina välillä on kumman vaisu ja surumielinen. ja hänen lapsuudessaan on tapahtunut asioita, jotka varmasti voivat olla vaikuttavia tekijöitä masennukselle. olemme 24 ja 25. nuoria siis vielä. rakkautta meillä kyllä on, mutta se yksin ei riitä :(

yksi asia mikä on meille lähes kriisin paikka, on lapseni joka sa alkunsa ennen kuin edes miestäni tunsin. lasta mies kyllä rakastaa, ainakin omieb sanojensa mukan. Mutta ei keestä kuulla puhuttavankaan lapsen sukulaisista. lapseni täti on eräs parhaista kavereistani, eikä mieheni enna minun käydä hänen luonaan, koska nyt sattuu muistuttamaan siitä, ettei mieheni ole lapseni isä...

ap

Vierailija
9/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, saa aika hyvän kuvan minusta. esikoinen sai alkunsa tosin hyväksikäytöstä, jos se yhtään lievittää syntikuormaani...

ap

Vierailija
10/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa ihan minun elämältäni.. Kaksi yhteistä vuotta takana, ja vauva.. Mies juo ihan liikaa.. Tuskin muistan viikonloppua ettei hän olisi juonut kaljaa.. Vähän liian myöhään huomaa millaisen ihmisen kanssa on pitänyt lisääntyä.. Huoh.. EN enään tiedä miten tästä jatkaa..

Vierailija
11/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmätään koko ajan keskusteluista huolimatta. voiko tämä sitten edes enää toimia, kun jo pidempään olen muistelut kaiholla aikaa milloin olin yksinhuoltaja...

ap

Vierailija
12/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko sanoa, etten jaksanut lukea juttuasi, koska siinä ei ollut mitään välimerkkejä.

Vierailija
13/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei todellakaan muutu helpommaksi ajan kanssa, jos mies ei muuta juomatapojaan. Ja se lähteminenkin sellaisesta suhteesta muuttuu aina vain hankalammaksi... Mieti rauhassa mitä haluat, ehkä pieni aikalisä ainakin voisi saada miehen ajattelemaan?

Vierailija
14/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden huomenna vanhempieni luo yöksi ja jätän miehen tänne miettimään. kirjoitin juuri hänelle pitkän kirjeen, jossa kerroin tunteistani. kirjeellä meillä aloitetaan aina puhuminen....

ap

Vierailija
15/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nostat kissan pöydälle, se voi jo auttaa paljon! Voi kun nuo miehet osaisi puhua enemmän ja käyttää muita konsteja murheisiinsa kuin se ainainen alkomahooli. Halit sulle ja jaksuja! Toivottavasti saat nukuttua!!

Vierailija
16/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs yhteinen ystävämme herätti mut äsken. mieheni oli yrittänyt häntä tänä yönä baarissa. oli puristellut perseestä ja tisseistä. onneksi kaverillni oli järki päässä. mä vaan tärisen.

ap

Vierailija
17/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai potkut entisestä työpaikasta. Ehti olla kuukauden työttömänä ja sai uuden paljon paremman palkatun työpaikan kuin entinen.

Kaikki siis hyvin, mutta mies jatkaa samaa juomista kuin työttömänä ollessaan. Vapaa-aika menee juomiseen ja meillä pieni poika. Suren ettei isä vietä lainkaan aikaa poikansa kanssa. Ero on hyvin lähellä....

Vierailija
18/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äitini tulee hakemaan. ihmetyttää vaan miksi ei tunnu miltään.

ap

Vierailija
19/19 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmasti oikealla tiellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi