Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun sormi on nykinyt koko päivän! Miten tän saa loppumaan?

Vierailija
13.04.2008 |

Puolilta päivin alkoi ja jatkuu edelleen. Etusormi nykii koko ajan. Välillä ihan sekunnin välein " sarjoja" , välillä 15s yksittäisiä... Raivostuttavaa. Yrittänyt venytellä kättä, mut ei auta mitään. Mistä tää johtuu ja mitä tälle vois tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama " oire" liittyy uskonnolliseen asiaan. Jos kiinnostaa, kerron lisää. Jos ei, niin säästetään kummankin hermoja.

Vierailija
2/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo reilusti, magnesiumin puute voi aiheuttaa lihaskramppeja. Ja vielä, ei tässä mistään uskonnosta ole kyse...! :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon kristinuskon mukaisesti, mutta valitettavasti en elä oppeja aina käytännössä. Olen kyllä ollut kristittyjen kanssa yhteydessä, joskus enenmmän ja joskus vähemmän.

Kristitythän uskovat, että Pyhä Henki on se voima, joka vaikuttaa ihmiseen. Äärimmillään vaikutuksen näkee kristittyjen kokouksessa, jossa ihmiset valtaa Pyhän Hengen voima ja ihmiset puhuvat kielillä ja jopa kaatuvat lattialle.

Olen huomannut, että arastelen noin voimakkaita uskonnollisia kokemuksia. Mutta kun elämässäni olen miettinyt uskon asioita ja rukoillut, niin olen kokenut juuri sen ilmiön, josta puhuit. Juuri etusormeni on alkanut nykimään tahdottomasti. Jos haluan sen pysäyttää, se onnistuu, mutta se tuntuu vaativan tahdonvoimaa. Ja kun ilmiö tapahtuu, se muistuttaa minua siitä, että Jumala on olemassa ja antaa itsestään kuulua. Juuri sen verran kuin kestän, tällä hetkellä.

Olikohan tässä ap:n kannalta mitään järkeä... Kuten sanottu, en ole tuputtamassa uskontoja, teologinen tuntemukseni on liian heikko siihen. Olen vain huomannut, että Jumala ilmoittaa itsestään, jos vain uskaltaa pyytää. Ja uskaltaa kuunnella. Pelottavaa se voi olla.

t. se nro 2

Vierailija
4/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.4

Vierailija
5/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krampithan voi johtua muustakin syystä. Kerroin vain oman tarinani. Kuin sormen liike olisi ollut lopulta muistutus siitä, että vaikka minä en aina muista Jumalaa, Jumala muistaa minut.

t. 2 ja 5

Vierailija
6/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin uskova, mutta en ymmärrä miten saat sormen nykimisen, lihaskrampin yhdistettyä uskontoon... paitsi tietenkin oman kokemuksesi kautta, mutta ap ei sitä aloitusviestissä hakenut. t.4

Vierailija
7/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko elohiiri tosiaan olla näin kauan?! Sitä itsekin aluksi ajattelin, mut tää vaan jatkuu ja jatkuu.... t. ap

Vierailija
8/8 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natriumin ja magnesiumin puute voi aiheuttaa elohiiriä ja todentotta ne voivat kestää ennenkuin menee ohi... Juo reilusti nestettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme