Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ABC-vaunut

12.04.2008 |

Onko kenelläkään kokemusta ABC:n vaunuista? Olen katsellut pramy lux-yhdistelmää, kehutaan kevyeksi ja ilmakennopyörät on. Hinta on tosi edullinen ja siksi arveluttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko keskilaatua maksimissaan. Eikä mielestäni kovinkaan kevyet ole. Sitten menee alussa jos olet ajatellut ostaa kevyemmät rattaat lapsen ollessa noin 8kk.

miaea81:

Onko kenelläkään kokemusta ABC:n vaunuista? Olen katsellut pramy lux-yhdistelmää, kehutaan kevyeksi ja ilmakennopyörät on. Hinta on tosi edullinen ja siksi arveluttaa.

Vierailija
2/3 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut kyseiset vaunut nyt 2 vuotta käytössä, eikä valittamista ole ollut.

Eihän ne nyt niin kevyet ole kuin esim gesslein tai teutonia,eikä jousitukset ole samaa luokkaa, mutta hyvin niillä pärjää. Meillä on matkarattaat sitten " mummola reissuja" varten, kun kasaan taitettuna eivät myöskään ole pienimmästä päästä.

Mutta hintaansa nähden ovat erittäin toimivat vaunut, voin suositella!

Kyllä niitä halpojakin on hyviä, kaikilla kun ei ole laittaa 700¿ vaunuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kaksia ABC:n vaunuja (molemmat kolmipyöräisiä) enkä todellakaan suosittele. Ovat käsittämättömän raskaita ja kömpelöitä verrattuna laadukkaampiin merkkeihin. Mekanismeissa viimeistään huomaa eron ja kankaiden kestossa.

Vertailun vuoksi, jos hinta-asiaa miettii, että ostin 1,5 vuotta vanhat Hartanin Toplinet hintaan 380 euroa. Olivat aivan erinomaiset vaunut. Myin ne vuotta myöhemmin hintaan 260 euroa samassa kunnossa kuin olin itse ne ostanut eli ei olleet menneet vielä kahdenkaan lapsen käytössä yhtään miksikään. ABC:n vaunut kestävät hädin tuskin yhden lapsen käyttöä. Itselleni ekologisuus on tärkeä juttu ja halvat, yhden lapsen käytön jälkeen käyttökelvottomat vaunut on ajatuksenakin jo aika kamala...