Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele hyvää pyykinpesukonetta. 6kg vähintään.. ov

Vierailija
12.04.2008 |

meillä hajos 3v vanha fagor pesukone, josta tykkäsin kovasti. korjaus niin kallis että uus ostettava.

mikä merkki on sun mielestä hyvä? ja jos hintaa sais vielä mukaan..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kg pyykille .

Pienen pienet vaatteet kannattaa laittaa pussiin, etteivät ne jää luukun tiivisteeseen seisomaan koko pesun ajaksi. Esim. vauvan sukat ja pestävät liivinsuojukset.

Muuten olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
2/10 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisin googlata.

vaikka mies onki sanonu että tota merkkiä meille ei tule koska varaosat kuulemma työkaverinsa mukaan tilataan ruotsista ja kestää kauan. mulla kyllä tuosta merkistä mielikuva että on laadukas.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites muilla, onko kaikilla LG vai oisko joku tyytyväinen muuhun koneeseen?

ap

Vierailija
4/10 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin on pelittänyt, ollut jo 4v liki jokapäiväisessä käytössä eikä mitään vikaa. Puhdasta tulee.

Vierailija
5/10 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jouduin netistä selaamaan. LG 7kg WD14390TDK

Vierailija
6/10 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää 7 kg, on hiljainen kuin mikä, pesuohjelmia voi ladata lisää netistä ja kone on vakaa lingotessaankin

mun mielestä paras kone ikinä

Vierailija
7/10 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ollut muutama vuosi sitten kodinkonemyyjä ja Miele tai Saksassa valmistettu Bosch ovat ainoat merkit joita täydestä sydämestään voi suositella. Ja nimenomaan pitää tarkistaa että on Saksassa valmistettu Bosch, niillä kun on tehtaita muissakin Euroopan maissa ja vaikka kuinka on sama merkki niin kyllä niissä valitettavasti on maakohtaisia eroja..

Meillä ei itellä oo muuta ku Mieleä ja Boschia. Just myytiin 13 vuotta vanha Boschin (Saksassa valmistettu) päältä täytettävä pesukone, kun hankittiin Boschin pesutorni. Ja vanhassa koneessa ei näiden vuosienkaan jälkeen ollut yhtäkään vikaa vaikka on ollut lapsiperheessä huimassa käytössä.

Boschit ja Mielet maksaa vähän enemmän mutta kyllä käyttöikä ja tehokkuuskin on aivan omaa luokkaansa! Laadusta kannattaa maksaa!!

Vierailija
8/10 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
9/10 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti ohjelmia pikapesuista pitkiin hyvän pesutuloksen omaaviin

Vierailija