Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkeissä asuneet!

Vierailija
02.12.2008 |

Miten ihmeessä saan hyvää leipää? Valmiina ostamallahan ei saa lähes mitään muuta kuin pahaa paahtoleipää. Olen useampia kertoja leiponut sämpylöitä, mutta aina niissä on joku ihme sivumaku. Luulen, että se on täkäläisen kuivahiivan maku. Sämpylät tosi pahoja! Olen raskaana ja haluaisin syödä hyvin, mutta tuntuu ettei mitään saa mitä haluaisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys vielä. Mitenhän kannattaa tahdä vaunujen kanssa? Täällähän ei myydä yhdistelmiä. Muutamma kuitenkin suomeen viimeistään vauvan ollessa 4kk. Eli kannattaisiko ostaa täältä rattaat jotka toimisi kesäisin kauppunkirattaina ja joihin kuuluu turvakaukalo ja sitten suomesta ostaa vielä yhdistelmät? Suomessa kait aika vaikea kuitenkin tulla toimeen ilman yhdistelmiä esim talvella. Tykätään ulkoilla paljon ja käydä kävelyllä talvellakin.

ap

Vierailija
2/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisen leipomon tarjontaa, yleensa parempi kuin marketeissa. Voit ostaa sampyloita erimakuisina, jos joku niista nappaa niin varmaan loytyy isompanakin leipana.

normikaupoista loytyy realin tyyppisia leipia, mutta mistaan ei oikeaa ruisleipaa:)

Minakin raskaana ja hyvin loytyy syotavaa, meilla ostetaan vain luomua. Kokeile kamutjauhoista tehtya leipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti babies'r'us tarjoaa paljon vaihtoehtoja. Itse ostettiin Bugaboo, erikseen turvakaukalo ja adapteri. Samat vaunut kay koko vaunuian lapsella. Meilla paljon lunta, joten varmasti toimii Suomessakin, isot renkaat edessa, voi kaantaa tarvittaessa, plus tosi kevyet!

Vierailija
4/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whole Foods pakastimesta loytyy aika hyvaa ruisleipaa. Googleta "Russian deli", voi onnistaa.

t.#6

Vierailija
7/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa leipäjauhoja ja tavallista leipää.

Vierailija
8/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Phil and Ted's - rattaita saa USA:ssa n. 50% halvemmalla kuin täällä. Näitä ei myydä Baby's r us :ssa mutta kannattaa etsiä Googlella. Itse ostin tällaiset ja meinasin pyörtyä kun huomasin niiden Suomessa maksavan jotakin 800 e sisarosan kanssa ja maksoin niistä silloin 400 dollaria.

Vierailija
9/10 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä muulla merkillä olisi hyvä jälleenmyyntiarvo?

ap

Vierailija
10/10 |
03.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bugaboot on paremmat kuin suomesta ostetut kalliimmat yhdistelmat. Ihan sairaan katevat. Ei suomesta edes saa tietaakseni kuin netista...Aivan ihanat!!!! Kay edes katsomassa Usa baby liikkeet ainakin myy niita ja henk koht mielipiteeni on nykyaan muutenkin etta yhdistelmat on aivan per*eesta vaikka esikoisella sellaiset kalliit suomesta ostetut olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme