Oudot unet/tuntemukset
Mistä se johtuu kun olen nukahtanut niin tunnen leijuvani ja nousevani varpaista kohti kattoa?
Ja minkä takia nään täysin identtisen painajaisen joka uusivuosi lapsuudesta saakka? Painajaisen lopussa joku henkilö kysyy kysymyksen, johon painajainen päättyy. Kertaakaan en ole vastannut.
Kommentit (11)
Itse olen herännyt unessa maailmaan jota ei voi erottaa valveillaolosta mitenkään. Kaikki on täysin identtiset ja kaikki toimii samanlailla. Mikäköhän se on? Mistäkö tiedä että se ei ollut todellisuutta? Tein "unessa" asioita mitkä pysyivät todellisuudessa ennallaan.
En tiedä teistä mutta harrastan lucid unia, kiva kun voi rakentaa oman maailman ja teleportatata/lentää yms. hyppiminen tuntuu kuin oikeastikin ja kun putoaa korkealta se tuntuu vatsassa.
Tällä saa myös kaikki painajaiset katoamaan. Tärkein asia on oppia tulemaan tietoiseksi unessa, sen jälkeen päätät unen kulun ja mielikuvituksesi on rajana.
Ikävä kyllä murhat yms. jutut eivät onnistu terveellä ihmisellä koska ihmisen omatunto estää sen toteuttamisen unessa. Seksi aiheuttaa herkästi heräämisen eli siinä tarvitsee olla todella vahva.
Tuo jaloista ilmaan nouseminen on yleinen tunne. Kokeile irtautua kehosta kokonaan. Sitten vain astraalimatkailemaan.
Vain sinä tiedät vastauksen kysymykseesi.
Unet ovat monesti vain unia, mutta joskus näemme niissä sen mitä emme hereillä ollessame suostu näkemään.
Aiheutin itselleni unihalvauksen valot päällä nähdäkseni minkälaisia olioita ne ovat joita unihalvauksessa näkee.
Voin sanoa jo nyt että ne hallusinaatiot ovat hyvin aidonkaltaisia ja kolmeuloitteisia. Myös yksityiskohdat tarkat, olioiden liikkuminen onkin sitten epätodellista josta sen tunnistaa hallusinaatioksi. Ne toimivat niin että kun katsot niitä, ne katsovat suhun päin, suljet silmät ja avaat, tulevat lähemmäksi ja jos et sulje silmiä vaan jatkat tuijottamista ne ilmestyvät lähemmäksi kuin tyhjästä. Mitään ne eivät tee, kasvot ovat elottomat kuten kroppa.
Mulla oli itseasiassa lapsena samantapainen painajainen kuin ap:lla joka toistui myös joka uusivuosi.
Kun menin nukkumaan, jonkin ajan jälkeen heräsin unessa samasta sängystä ja aloin jostain syystä huutamaan kuin raivohullu. Sen päädyttyä laskeuduin kerrossängystä alas ja kävin vanhempien huoneessa, jossa ei vanhempia jostain syystä ollut. Kävin viereisessä kylpyhuoneessa ja saunassa, joka oli pimeä. Tuli aivan karmea pelko jonkin syyn takia. Lähdin alakertaan ja rappusten puolivälien tienoilla näkökenttä rupesi muuttumaan putkinäön kaltaiseksi ja värit muuttuivat sinertämmäksi. Lopulta alakertaan päästessäni näin valtavan määrän vaeltavia sieluja, jotka vaikuttivat olevan eksyksissä.
Olin siinä hieman hämmilläni ja peloissani kunnes ovikello soi. Avasin oven ja katselin taivasta joka hohti oranssinpunaisena jonka jälkeen katsoin ovelle ilmestynyttä oliota silmiin. Olio kysyi kysymyksen: oletko syyllinen? Josta oma mieli tiesi heti mistä on kysymys. Useampaan vuoteen en vastannut kysymykseen, mutta sitten yhtenä uutenavuotena sain tarpeekseni painajaisesta ja päätin vastata.
Kerroin etten ole syyllinen sekä kerroin henkilön nimen joka on syyllinen siihen tekoon. Olio kiitti vastauksesta ja lupasi jättää minut rauhaan ja siirtyvän seuraavaksi hänen kiusaksi.
Saman vuoden aikana se henkilö jonka nimen annoin, niin hänen persoonallisuus muuttui täysin. Joutui useammaksi viikoksi psykiatriseen sairaalaan ja riehui koulussa eikä osannut käyttäytyä.
Mieti siis tarkkaan mitä vastaat, kaikella on seurauksena. Vielä oudommaksi asian tekee se, että saman painajaisen näki myös serkkuni.
Vierailija kirjoitti:
Vain sinä tiedät vastauksen kysymykseesi.
Unet ovat monesti vain unia, mutta joskus näemme niissä sen mitä emme hereillä ollessame suostu näkemään.
Monesti...
Kun lukee näitä kirjoituksia niin voinen epäillä.
Mitä olentona nuo ovat jotka tuhoavat ihmisten mieliä??
Täällä on selvästi hullujen ihmisten kokoontuminen päällä.
Määrään jokaiselle rauhoittavaa 3500 mg suoraan suoneen.
Terv. Valvova psykiatrinne
Kuulostaa siltä että olet riivattu.
Hei,
Olen auttava mehiläinen. Kuinka voin olla avuksi?
Kannattaisko vaikka vastata niin voisi loppua terv. painajaisesi.