Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syntymättömälle lapselle vakuutus, kun äiti yli 40 v?

12.04.2008 |

Tiedättekö myöntääkö joku vakuutusyhtiö syntymättömälle lapselle vakuutusta silloin, kun äiti on yli 40-vuotias.

Kaikki vakuutuksemme on Turvassa ja sieltä hakemus tuli bumerangina takaisin sillä perusteella, että olen 41 v. vaikka konttorin mukaan estettä ei ollut, kun asiaa erikseen kysyin hakemusta tehdessäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Pohjantähti myöntää alle 42-vuotiaille. Olin 40 kun odotin esikoista ja silloin Pohjantähti oli ainut, josta saimme vakuutuksen. Nyt olen jo 44 ja yritin taas Pohjantähdestä, mutta ei onnistunut. Muistelen, että sanoivat rajaksi 42 v.

Vierailija
2/7 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvavakuutuksen syntymättömälle vauvalle myös äidin ollessa 40-44 vuotias.

Tarkempia tietoja kannattaa käydä kurkkaamassa if piste fi -sivuilla.

Mukavaa kevättä!

Caramon 20+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista! Taytyypa laittaa vakuutukset heti loman jalkeen taas pika pikaa kilpailutukseen. Viimeksi kilpailutettiin esikoisen raskauden aikaan vajaa 2 vuotta sitten...

Tiedatteko viela onko noiden vakuutusten hakuaika 2 vai 3 kk ennen laskettua aikaa? 3 kk on nimittain meilla jo ohi... (kohta rv 29)

Vierailija
4/7 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni useammassa vakuutusyhtiössä takaraja 2kk ennen syntymää...Vakuutuksen voi ottaa " varaukseenkin" , kuten meillä kävi, kun oltiin liian myöhään liikkeellä. Varauksessa 70e varausmaksua, ainakin Turvassa...

Vierailija
5/7 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja on 2kk ennen laskettua-aikaa, itse sen juuri viime tingassa sain.

Vierailija
6/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lukee ihan selkeästi, että vakuutus on haettava viimeistään 3kk ennen laskettua aikaa. Näin meille sanottiin myös vakuutusyhtiössä eilen. Tässä vielä linkki sivulle

http://www.if.fi/web/fi/private.nsf/noframes/D69CDF5193E13305C125726800…

Vierailija
7/7 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjantähdessä ikäraja on myös 40 v. Olisivat tosin joustaneet iästä, mutta eivät siitä, että vakuutusta on haettava viimeistään raskausviikolla 28. Mikä mun mielestä on täysin käsittämätöntä. Tarjouduin maksamaan vakuutusmaksun rv 28:sta alkaen, mutta ei tuntunut käyvän vaikka raja on siksi, että saavat riittävästi vakuutusmaksua....

Ifistä emme edes kysyneet, kun netissä selvästi sanottiin hakuajaksi 3 kk ja muutenkin vakuutus vaikutti jotenkin riisutulta versiolta.

Taidamme siis jäädä ilman vakuutusta, jos muita vakuutusyhtiöitä ei löydy, jotka suostuvat vakuuttamaan, kun äiti 41 v ja 2 kk ennen laskettua aikaa...