Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä kokemuksesta? Onko mielestäsi

Vierailija
12.04.2008 |

normaali? Olen aloittelemassa terapiaa ja mietin että kerronko terapeutille vai en.

Nää terapiajutut on laittaneet muistelemaan lapsuusaikoja jne ja yksi päivä mietiskelin unta odotellessani vanhoja muistoja. Yhtäkkiä unen ja valveillaolon rajamailla tuli sellainen outo tosi intensiivinen kokemus. Tunsin koko kropallani miltä tuntuu maata niin että vartalo on rinnan kohdalle alaston. Sitten olikin pakko heti olla hetken ajattelematta yhtään mitään, keskittyä vaan pinnistämään niin ettei ajattele tuota tunnetta. Jatkoin sitä hetken aikaa kunnes meni ohi. Sitten seuraavan noin viikon aikana vähän pökin sitä tunnetta mielessäni, mutta en uskaltanut kokeilla enää eläytyä siihen. Sitten kun olisin ollut halukas tekemään sen, en saanut enää tunteesta kiinni.

Nyt mietin että voiko liittyä siihen että mulla tutkittiin lapsena peräsuolta ja se jäi vahvana muistona mieleen. Itse siitä tilanteesta muistan vaan äidin ahdistuneet kasvot, en muuta. Ja tiedän että sormet oli hanurissa. Oliko tämä nyt sen kokemuksen tunnepuoli johon sain yhteyden?

Vai jotain muuta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla