Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on mielestäsi PALJON tai VÄHÄN seksiä? Jos ajatellaan parisuhteessa olevia?

Vierailija
12.04.2008 |

Minusta jos on harvemmin kuin kerran viikossa, on vähän.

Jos päivittäin, niin paljon.

Minulle normaalimäärä kulkee tuossa välissä.

Meillä on jo vuosikaudet ollut seksiä 3-5x viikossa ja se sopii minulle. Mies on suht tyytyväinen, ei valita mutta tiedän, että sillä tekis useamminkin mieli. Tyytyy sitten omaan käteen tarvittaessa. Itselleni väsymysaikoina riittäis varmaan jopa 1-2x viikossa, mutta silloinkin hoitelen miehen ainakin pari kertaa siihen päälle, ihan jo rakkauden ja aviosovun merkeissä ;)

Ja minä siis 28-v nainen, mies saman ikäinen ja lapsia 2, kolmas tulossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kertoja ehkä muutama kuukaudessa, korkeintaan.

En tajua miksi ylipäänsä olen enää tässä suhteessa.

Vierailija
2/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi 2005 ehkä kerran kuussa

vuosi 2006 1 kerta

vuosi 2007 2 kertaa

tämä vuosi 5 kertaa, edellisestä kerrasta nyt reilu kuukausi. Uhkasin avioerolla jos miestä ei ala panettamaan useammin. En keksi yhtään syytä miksi tätä kulissiliittoa pitäisi jatkaa.

N36 (yhdessä 13 vuotta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keskimäärin kerran päivässä.

Ja menkkojen aikaan otan loppuun asti suihin mieheltä.

Toimii !

Niin ja se vastaus tuohon kysymykseen. Samaa mieltä kuin joku tuolla, kerta viikkoon on ehdottomasti liian vähän, ja joillekin taas liikaa toi joka päivä, meille se on hyvä määrä, joskus tarttee enemmänkin, kukin tyylillään. Mutta jotain vikaa jossain on, jos seksiä harrastetaan vain esim. kerran kuussa ???!

Vierailija
4/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös pannaan vähintäin kerran päivässä. En tiiä mutta olen aina tykännyt nussimisesta.

Vierailija
5/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tosin pitää minua ihan hulluna ja ajatusta provokaationa kun olemme joskus siitä puhuneet. Kerran päivässä on täysin mahdollinen ja realistinen keskiarvo jos vain halua löytyy.

Vierailija
6/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos seksiä ei ole joka viikko? Meillä molemmilla vuorotyö ja 3 pientä lasta. Seksiä harrastetaan 3-4krt/kk ja olemme molemmat OIKEASTI tyytyväisiä. Toisinaan seksiä on tiheämmin, useampana päivänä peräkkäin, mutta pääsääntöisesti viikon/reilun viikon välein.

Eikö nämä seksihalut ja -tavat ole yksilöllisiä? Ei mielestäni todellakaan tarkoita, että parisuhteessa on jotain vikaa, jos seksiä harrastetaan harvemmin kuin viikoittain. Miksi näin kuitenkin on joidenkin mielestä?

Vierailija
7/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään ongelmaa. Mutta vaimoni ei usko että kukaan täyspäinen haluaisi joka päivä ja pitää sitä provokaationa jos sanon että minulle se olisi sopiva määrä.

Vierailija
8/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan vaikkapa viikon verran lomalla tms. useammankin kerran päivässä ei ole varsinaisesti paljon, vaan normaalia.

Harvoin on kerran kuukaudessa, tai harvemmin.

Sitä niin toivoisi, että tarpeet kohtaisivat suhteessa ja että ne, jotka paljon/usein haluavat löytäisivät toisensa, kuten myös ne, jotka ovat tyytyväisempiä " hiljaisempaan" seksielämään. Valitettavasti tilanne on kovin harvoin näin.

Vierailija
9/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä on liikaa. Joka toinen tai joka kolmas päivä sopii minulle.

Suhteessa 10 vuotta. Mainittakoon, että jos olisi uusi suhde, kerran päivässä tai jopa 3 kertaa ei olisi missään tapauksessa liikaa.

M30

Vierailija
10/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaksi kertaa päivässä olisi sopiva ainakin nuorenpana. Mikä onkaan ihanampaa kuin aamunusut ennen raskasta työpäivää ja sitten illalla ennen nukkumista uudelleen. Vaimolle tosin kerta päivässä on yleensä riittänyt ja kun itse olen jo 55v. ukko niin se taitaa olla nyt riittävästi

Vierailija
11/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja menkkojen aikaan otan loppuun asti suihin mieheltä.

Miksi ihmeessä ihmiset eivät pane menkkojen aikana? En ole koskaan käsittänyt sitä. Jos mies on kovin verikammoinen, niin kortsu vaan päälle niin ei pippeli sotkeennu, eikä sitä veristä munaa muutenkaan kai tarvitse katsella, senkun seksin jälkeen menee rivakasti pesulle. Jos nainen vuotaa kuin niagara, niin pyyhe vaan alle.

Meillä seksielämä normalaia myös menkkojen aikaan, ja ikinä ei ole edes tullut minkäänlaista sotkua, vaikka kuukautiseni eivät mitenkään erityisen niukat olekaan. Ja kun on kuppi käytössä, niin mies voi hyvin myös nuolla menkkojen aikaan ilman pelkoa naaman sotkeutumisesta vereen.

Vierailija
12/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ideaali olisi 3-5krt/vko.

Vierailija
13/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Meillä ei harrasteta MITÄÄN seksiä kun vaimolla on menkat. Ei siis MITÄÄN. Ikinä.

Minulla ei ole verikammoa, eräs nainen kutsuikin minua kerran vampyyriksi joten siitä se ei todellakaan johdu.

Vierailija
14/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa vkossa menis jos ois joku poikkeusvko, mutta kolme kertaa kyllä on jo aivan liikaa. Jos ois joku viikko että 3krt, sitten varmaan haluaisin kyllä taukoviikon, ettei kyllästy.

Vierailija
15/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kun on kuppi käytössä, niin mies voi hyvin myös nuolla menkkojen aikaan ilman pelkoa naaman sotkeutumisesta vereen.

Oispa ihme jos kuukautisten aikaan niin tekis, kun ei tee muutenkaan.

Vierailija
16/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin kaksi kertaa päivässä ja vähän on 6 kertaa viikossa

Vierailija
17/26 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumana aina menkkojen aikaan. Suihkussa oli kätevää panna seisaaltaan takaapäin, oi niitä aikoja. No nyt kun on kierukka pillerien sijaan, muija on koko ajan kuumana, eikä menkkoja ole ollenkaan :) Voin suositella.

M30

Vierailija:

Tasan ei käy onnen lahjat. Meillä ei harrasteta MITÄÄN seksiä kun vaimolla on menkat. Ei siis MITÄÄN. Ikinä.

Vierailija
18/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuumana käyn :) Ennen halusin kerran päivässä nykyään jatkuvasti

Vierailija
19/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran päivässä on sama kun jatkuvasti :)

M30

Vierailija:

Ennen halusin kerran päivässä nykyään jatkuvasti

Vierailija
20/26 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksittäinen tauko yli kuukauden, niin oudon pitkä, jos yksittäisenä päivänä yli neljäkertaa niin oudon taajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi