Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vähän vaikuttaa, että nainen oli liian sinisilmäinen (mieshän jäi jo pari kertaa kiinni kaksoiselämästään). Olisi säästynyt paljolta, jos olisi luottanut vaistoihinsa jo aiemmin...

Vierailija
2/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa aivan käsittämättömältä, mutta onnittelen että olet päässyt eroon ja selvinnyt täysjärkisenä suhteesta tuollaisen sekopään kanssa. tuollaisten ei pitäisi antaa seurustella enää koskaan kenenkään kanssa, koska tuo kuvio luultavasti vain toistuu tavallatai toisella hamaan hautan asti.

Vierailija
4/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta? Toihan oli lyhennetty ja toimittajan moderoima.

Vierailija
5/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ainakin kiinnostaa, ja voisin antaa miehenkin lukea varoittavana esimerkkinä, sillä kun meinasi toi facebook sähellys ja nettideittailu levitä käsistä...

Vierailija
6/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkitys ongelmia....

Vierailija
8/8 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaan, että hänen muut seurustelu kumppanit olivat alaikäisiä.

Minä ja yhteiset lapsemme toimimme ilmeisesti kulissina. Hän esitti olevansa hyvä perheen isä ja samanaikaisesti seurusteli (käytti hyväkseen alaikäisiä tyttöjä). Niitä oli monta ja kaikki luulivat olevansa ainoita. Luin hänen sähköpostinsa, kun tämä oli tutkintavankeudessa alaikäisten hyväksi käytöstä.

Ainakin yhden kanssa suunnitelivat naimisiin menoa, kun tämä olisi tarpeeksi vanha.

Uskon, että exäni ei minua ja lapsiansa rakastanut koskaan. Hänellä oli muut syyt olla kanssani. Tulin kusetetuksi ja kunnolla.

Niin, että mitä ajattelen tästä aloituksesta. Olisipa exäni seurustelukumppanit olleet edes ikäisiäni. No onneksi en ole ainoa sinisilmäinen ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi