Mitä tykkäät vaaleiden hiusten ja ruskeiden silmien yhdistelmästä?
Kommentit (14)
väriyhdistelmä kuin amerikkalaisilla naisilla on. Vaalennettu tukka ja ruskeat silmät ja päälle vielä ruskettunut iho, josta paljastuu, että hlö ei ole aito vaaleaverikkö.
Kaamean näköisiä on puolestaan ne jotka ovat oikeasti tummia ja ruskeasilmäisiä ja sitten blondanneet hiuksensa.
jos ihminen on tosi vaalea (vaalea iho ja tukka) ja ihan tummanruskeat, lähes mustanruskeat silmät. Jotenkin tosi spookyn oloinen yhdistelmä.
kiva,vaan aika kamala yhdistelmä. Meillä oli lapsena sellainen tyttö naapurissa ja jotenkin oudoksuin sitä :9 Ei siis todellakaan ole mitään sellaisia ihmisiä vastaan ja toki voivat olla oikein nättejä. Mutta itse aina ihmettelen, kun tuota yhdistelmää pidetään kauniina. Itse en kyllä edes tykkää ruskeista silmistä tummatukkaisellakaan, eivät vaan ole makuuni.
tuolla sängyssä tuhisee yksi tummanruskea silmäinen ja vaalea kiharatukkainen lapsonen. kyllä se ihastusta herättää aina joka paikassa. tänäänkin yksi tyttö sanoi äidilleen kaupassa " äiti kato...tolla pojalla on vaalea tukka ja ihan tummanruskeat silmät"
tuota yhdistelmää. Itse en tykkää ristiverisistä hiuksistani (värjään aina tummaksi), mutta silmät ovat ok. Lapsilla on vaalea tukka ja ruskeat silmät. Saa nähdä, että jäävätkö isänsä tavoin vaaleiksi vai tummuvatko hiukset iän myötä. Paljon positiivista huomiota nuo nappisilmät kuitenkin herättävät! En tosin itse osaa ajatella, että minkäänväriset hiukset tai silmät olisivat muita kivempia tms. On mitä on.
Pidän enemmän mm. punaiset hiukset ja siniset silmät ja suosikkiyhdistelmäni on keltaisenvaaleat hiukset ja tummansiniset silmät.
Ja yksi tumma ja ruskeasilmäinen, yksi tumma ja sinisilmäinen ja yksi sinisilmäinen punapää!
ruskeat, siniset, vihreät, keltaiset vai mitkä silmät yhdistettynä jonkun värisiin hiuksiin.
erikoinen yhdistelmä ja sisaruksensakin ovat sinisilmäisiä...
Ja ruskeat silmät muutenkin, niin naisilla kuin miehilläkin ovat ällöt. (Esim joku Fernando Alonso tai Isto Hiltunen HYYYYIIII!!!)
ja siksi uskonkin tuntevani miehesi.
Ainakin aikuisella erikoinen, näistä lapsistahan tapaa aikuisena tulla muutenkin enemmän tummanpuoleisia. Ulkomailla asuessani törmäsi joskus tähän ruskeat silmät/punapää- yhdistelmään. Tosi vinkeän näköistä!
mutta valitettavan harvinainen.