Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän viikonloppunan 34v ja minulta kysyttiin alkossa paperit kun ostin kuohuviiniä..

Vierailija
11.04.2008 |

Kuka pistää paremmaksi.

Muuten ei siinä mitään mutta kun olin liikkeellä murkkuni kanssa niin vähän mietitytti että mistä kiikasti. (ei meikkiä ei tukkaa laitettu, ihan farkut, toppaliivi-osastoa päällä.)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla melkein sama tilanne, kesällä 33v ja kysytään papereita aina välillä. Pari kertaa lastenkin kanssa, vanhempi sentään 7v :)

Vierailija
2/5 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää siis 27, mutta papereita ei ole kysytty vuosiin!! Sitten muistin, että näissä on juuri muuttunut käytäntö, että alle 23-vuotiaille näyttäviltä pitäisi kysyä paperit.. Mutta olen tuosta silti iloinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen (13v) luokkailloissa tai harrastuksen parissa ion olo, että ihmiset pitää mua ihan teininä. Alkuvuonna yksi pojan treenikavereista kysyikin, että " onsk toi sun isosisko" ...

Olen vielä aika ylipainoinen (sikäli siinä mitään läskihän silottaa rypyt) mutta miten alaikäinen olisi saanut 90kiloisen kropan itselleen hankittua. : )

ap

Vierailija
4/5 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vissiin niin itsetyytyväisen näköinen, että myyjäklopin piti palauttaa täti maanpinnalle sanomalla, " niin kun nämä meni yli 50 euroa nämä ostokset ja kortilla maksat" .

Noi voi v....

Vierailija
5/5 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkasin tästä Alkossa työskentelevälle kaverilleni ja hän suunnitteli että ottavat saman systeemin ihan huvikseen käytännön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan